LFS700: izmos csupasz Kínából

2022.02.22. 09:34

A kínai Benda motorkerékpár-gyártó arról ismert, hogy messze nem úgy működnek, mint a mindenkit lemásoló távol-keleti műhelyek. Ők igenis törekszenek az egyediségre, az eredetiségre és az újításokra. Tavaly ennek jegyében mutatták meg az LFC700 cruisert, és ha már van egy rendes sornégyes blokkjuk, miért ne építenék be másba is?

7b00fd62d599421b9a84249304c67e8a

Így született meg az LFS700 roadster. A 680 köbcentis négyhengeres itt 94 lóerőt tud, ehhez 11 ezerig kell forgatni, a 63 newtonméteres nyomaték már 8500-nál megvan. Végsebessége valahol 210 km/h körül alakul. Érdekes módon az egyéb műszaki adatokkal nem tömnek ki minket, az ugyanakkor látszik, hogy elöl két méretes tárcsába harapnak a Brembo nyergek, a futómű pedig úgy tudni, KYB.

Az LFS700 a maga zömök felépítésével egészen mutatós is lett, simán el lehetne hinni róla, hogy valamelyik tradicionális európai vagy japán gyártó terméke. Kínában 38800 jüanért, vagyis átszámolva alig kétmillió forintért lehet hozzájutni, ami a konkurensekhez képest egészen jutányos ár. A Honda például ott 2,3 millió forint körül kínálja a CB650R-t (idehaza éppen hárommillió a japán csupasz).