Hawk 11: a hatvanas éveket idézi a Honda café racere
Február végén mutatott először sejtelmes képeket a Honda a készülőben lévő café racerről, a Hawk 11-ről. Noha a hivatalos bemutatót csak a hétvégén esedékes Tokyo Motorcycle Show-n tartják, már most megmutatták teljes egészében az újdonságot.

A Hawk 11 az NT1100 túramotor alapjaira épül, aminek a műszaki gyökerei meg ugye az Africa Twintől származnak. Az 1184 köbcentis sorkettes pontos adatait egyelőre nem közölték, de a két említett rokonban egyaránt 102 lóerőt és 104 newtonmétert tud, itt is erre számíthatunk. A képek alapján a kipufogórendszernek is leginkább a hátsó részében lehet eltérés. A Showa SFF-BP első villát áthangolták a café racerhez, és kicsit mintha a Nissin nyergek is eltérnének, miközben ugyanúgy 310 milliméteres tárcsákba harapnak.
A lényegi különbség, ami eladhatja majd a Hawk 11-et, inkább a külsőben keresendő. A hatvanas évekig – na, meg a 2017-es CB4 Interceptor tanulmányig – nyúltak vissza a dizájnnal, ennek jegyében kapott egy kerek fényszórót, köré klasszikus stílusú fejidomot, valamint említésre érdemesek még a szintén kerek, lefelé fordított visszapillantó tükrök.
Egyelőre csak annyi biztos, hogy a Hawk 11-et hamarosan hivatalosan is bemutatják, és sorozatgyártásba is viszik. Azt viszont nem tudni, mikor indulhat a forgalmazás. Egyelőre az európai piacra nem céloznak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.