Nem mondhatjuk, hogy a KTM modellpalettája ne lenne elég széles, hiszen például a meztelen gépeknél a 125-ös Duke-tól az 1290 Super Duke R-ig vannak lépcsők bőven. Mégis úgy fest, vannak betömködhető lyukak. Ezt mutatja például, hogy nemrég bejelentették a 790 Duke visszatérését, most pedig egy teljes sorozatnyi 490-es motorkerékpárt kaphatunk.

A legtöbb műfajban ugyanis a 390-es fölött jellemzően a 690, a 790 vagy a 890 a következő lépcsőfok, tehát 300-500 köbcentiméternyi űrrel lehet gazdálkodni. Ebbe jönne a tervek szerint a 490-es széria, amelynek lenne egy meztelen, egy sport és egy túraenduró tagja, valamint egy supermoto-enduró párost is kiadna.
Főleg indiai forrásokból lehet tudni ezekről a tervekről, ami mondjuk nem is meglepő, hiszen ez a fél liter körüli és alatti szegmens arrafelé kimondottan népszerű. Sőt, vannak, akik már azt is tudni vélik, hogy a nemrég bemutatott CFMoto 450SR blokkja szolgál majd alapként az osztrákok újdonságaihoz. A várakozások szerint ezeket még idén bemutatják, az viszont még kérdéses, mely piacokra mely gépek jutnak el végül.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.