Limitált szériás Indian FTR jön

2022.06.15. 08:53

Az Indiannél szeretik a limitált szériás különmodelleket. Általában nem is tudják le annyival, hogy kitalálnak valami ritka színt, felszegecselnek egy sorszámozott plakettet, majd küldik is a szalonba a gépet. A Jack Daniel's italmárkával való együttműködésből például spéci futóműves, prémium hangrendszeres gép sült ki, most pedig itt egy másik korlátozott darabszámú motorkerékpár, az FTR Stealth Grey Special Edition.

Kapcsolódó
Nemcsak parasztvakítás a Jack Daniel's-es Indian

Nemcsak parasztvakítás a Jack Daniel's-es Indian

Az ilyesféle különkiadásokat gyakran letudják egy vagány fényezéssel, meg pár aprósággal, de ebben egy kicsit több van.

Mint azt a név is mutatja, itt is hangsúlyos azért az új fényezés, ezúttal a szürke egyik árnyalata mellett döntöttek, ehhez pici piros részleteket párosítottak. De nem merült ki ennyiben az átváltozás. Az 1203 köbcentis V2-est megőrizték, kapott viszont egy új Akrapovic kipufogót, és ha igaz, egy picivel erősebb is lett: 120 helyett 123 lóerőt, 118 helyett 120 newtonmétert tud. A kormány a ProTapertől, a gumik a Metzelertől származnak. Kapott az FTR kanyar-ABS-t és három menetprogramot is.

Az FTR Stealth Gray kifejezetten a nemzetközi piacra készült, de tömegcikk azért nem lesz. Sőt, a korlátozott példányszám ebben az esetben tényleg erősen visszafogott, mindössze 150 darabot jelent.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36