Kiszivárgott képeken a Royal Enfield Hunter 350
Több fronton is erősít a Royal Enfield, ugyanis teljesen új alapokra fejlesztik a 450-es Himalayant, de közben a 411-es blokkot sem dobják el teljesen, idén tavasszal mutatták be a Scram 411-et. Viszont közben a 350-es palettát is bővítgetik, most a Meteor és a Classic révén már jól ismert J-platformra készült el a Hunter 350. A hivatalos bemutató még odébb van, de már kiszivárgott pár kép.
Itt a Royal Enfield Scram 411, és máris kívánjuk
Elég vagány lett a Himalayanból visszacsupaszított scrambler.
Ezeket a fotókat a BikeWale szedte össze egy hosszabb videóba, amelyben a modell piaci helyzetét és várható műszaki részleteit is taglalják. Természetesen ez a gép is a retró stílust képviseli, de a Royal Enfieldtől amúgy is megszokhattuk már, hogy nem éppen az újhullámos divatot követik. Külsőre leginkább a Triumph Street Twintől vehettek inspirációt. Kerek fényszóró, csepp formájú tank, hosszú nyereg, valamint szintén kerek hátsó lámpa és indexek tűnnek fel kapásból.
A Meteornál és Classicnál várhatóan könnyebb lesz majd a Hunter, így 190-195 kilogrammot nyomhat. Mindezt persze úgy, hogy az olyan főbb egységek, mint a váz vagy a blokk, nem különböznek. A 349 köbcentis egyhengeres 20 lóerőt és 27 newtonmétert tud. A súlycsökkentést leginkább a részleteken és a felszereltségen tudják elérni, jó eséllyel ez lesz a sorozat legpuritánabb tagja.
És persze a legolcsóbb is, hiszen a várakozások szerint 600-700 ezer forintnyi rúpiát kérnek majd érte. A hivatalos leleplezés július második felére várható, míg az indiai kereskedésekbe augusztusban szállíthatják le az első példányokat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.