Hosszú kihagyás után idén tavasszal szellőztette meg a Can-Am, hogy visszatérnek a motorkerékpár-bizniszbe. Méghozzá négy elektromos géppel, és bár a sejtelmes videóból sok nem derült ki, arra lehetett következtetni, hogy egy meztelen gép mellett egy túraendurós stílusú, egy retrós-cruiseres beütésű és egy sport- vagy sport-túramotor jöhet. Most itt is az első kettő: az Origin nevű enduró és a Pulse roadster.
Négy elektromos géppel tér vissza a Can-Am
A Bombardier motorkerékpár-gyártó részlege nakedet, túraendurót és sportgépet is tervez.

Természetesen egyazon formanyelvet képviselnek, a szögletes formák és az élek dominálnak, az Origin például a retró túraendurók vonásait ülteti át jóval kockásabb stílusra. Mindkét modellnél elég jól sikerült elrejteni a szem elől az akkucsomagokat. A színösszeállítás enyhén husqvarnás.
Műszaki részletekkel egyelőre nem kényeztettek el minket, de a Rotax-féle E-Power hajtásláncot kapja meg a két gép. Ez olyan értelemben nem meglepő, hogy a Can-Am a BRP fennhatósága alatt töltött évei során mindig előszeretettel használta a Rotax blokkjait. Azt viszont, hogy milyen teljesítményre és hatótávra lehet számítani, még nem tudni.
Persze amit most látunk, még elég korai fázis. A technikai részleteket várhatóan jövő ilyenkor adják közre, míg a sorozatgyártás 2024-ben indulhat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.