Beértek a Triumph és az indiai Bajaj együttműködésének gyümölcsei. Az első kettő, A Speed 400 és a Scrambler 400 X már formát is öltött. Az árazásról egyelőre nem esett szó, de első ránézésre érdekes alternatívát jelenthet a két csinos kis egyhengeres a KTM, valamint a BMW kategórián belüli egyhengereseivel szemben.
![](https://kep.index.hu/1/0/4967/49676/496768/49676880_120852acdd9fa5abf282c892c7f18fae_wm.jpg)
A Speed 400 és a Scrambler 400 X alapvetően azonos platform. 40 lóerő (8000-es fordulaton), 37 Nm (6500-nál), amihez egy 6 sebességes váltó csatlakozik. Ezzel a teljesítménnyel egy hajszálnyival a KTM Duke 390 alá (43,5 Le), viszont a BMW G310R fölé (34 Le) lőtte be a teljesítményt a Triumph (Bajaj).
![](https://kep.index.hu/1/0/4967/49676/496768/49676882_e83f3dfb3a57e5bd932b39c4fc28d19d_wm.jpg)
A vázra úgy hivatkozik a Triumph, mint egy különleges hibrid megoldásra, ami egy acélcsőből épített gerinc és egy mindent befoglaló perimeter váz szerelemgyereke.
![](https://kep.index.hu/1/0/4967/49676/496768/49676884_ff707630c045683131ab781fd58bc7de_wm.jpg)
A Speed és a Scrambler eltérő kerékméretekkel érkezik, utóbbi előre 19-es felnit és a visszafogott off-road használat jegyében a Sportec helyett Metzeler Karoo Street gumikat, előre némi plusz rugóutat (150 mm a 140-130 helyett) és 300-as helyett 320-as féktárcsát kap. Ugyanakkor egy kicsit nehezebb is lesz, mert a 170 kilós száraztömeg 9 kilóval emelkedik.