Látványos, hogyan kelt életre az utóbbi időben a négyszázas kategória. A Triumph nemrég mutatta be a Speed 400-at és a Scrambler 400 X-et, amikkel a KTM 390 Duke-ot célozzák, most pedig az Aprilia RS 440-ről lőttek fotókat, amivel talán egy kicsit máshonnan közelítik az A2-es kategóriát az olaszok.

A Piaggio-csoport másik újdonsága, a Moto Guzzi Stelvio mellett feszítő kisgép összetéveszthetetlenül az RS családhoz tartozik. A burkolat egyezik az RS 660 idomzatával, a váz pedig nagyon hasonlít, de a féken például tettenérhető a különbség. Abból ugyanis, ellentétben a nagyobbik testvér setupjával, csak az egyik oldali jár a visszafogottabb teljesítmény mellé.
A szimpla első féken túl árulkodó a forgattyúsház, ami oldalnézetből különbözik mind az RS 660-as, mind az RS 125-östől, valamint a banán lengővilla, ami azért nem tűnik annyira masszív, vaskos darabnak, mint ami a nagyobbik testvérnek jutott.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.