Azért létezik, mert igény van rá
Ha létezik motorteszt, amit annyiszor olvasok el, amennyiszer csak elém kerül, akkor az Iván 2017-es BMW G 310 R munkája, ami a tökéletesre balanszírozott oltáscunami iskolapéldája, ahol a szerző aztán tényleg nem rejtette véka alá, hogy nem nyűgözte le a legkisebb német naked. De nem mindenhol ennyire szigorúak a szériával szemben: A G 310 R, a G 310 GS és a nálunk egyelőre még nem kapható G 310 RR vezetik a gyártó eladási statisztikáit Indiában, így valószínű, hogy még jó ideig velünk maradnak a TVS-származékok.

Oké, India marha nagy ország, elképesztően sok lakossal, ahol kisköbcentis motorkerékpár a lokális közlekedési kultúra szerves része. De azért akkor is: 4667 új 310-es talált gazdára. Mármint az idei év első fél évében. Csak a kontextus kedvéért: Magyarországon összesen 5197 rendszámos motort értékesítettek 2022-ben, és mindenki földhöz verte a fenekét, hogy ez egy több, mint 12 százalékos piacbővülés a megelőző évhez képest.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A fájó bizonyéték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.