Azért létezik, mert igény van rá

2023.07.19. 11:45

Ha létezik motorteszt, amit annyiszor olvasok el, amennyiszer csak elém kerül, akkor az Iván 2017-es BMW G 310 R munkája, ami a tökéletesre balanszírozott oltáscunami iskolapéldája, ahol a szerző aztán tényleg nem rejtette véka alá, hogy nem nyűgözte le a legkisebb német naked. De nem mindenhol ennyire szigorúak a szériával szemben: A G 310 R, a G 310 GS és a nálunk egyelőre még nem kapható G 310 RR vezetik a gyártó eladási statisztikáit Indiában, így valószínű, hogy még jó ideig velünk maradnak a TVS-származékok.

Oké, India marha nagy ország, elképesztően sok lakossal, ahol kisköbcentis motorkerékpár a lokális közlekedési kultúra szerves része. De azért akkor is: 4667 új 310-es talált gazdára. Mármint az idei év első fél évében. Csak a kontextus kedvéért: Magyarországon összesen 5197 rendszámos motort értékesítettek 2022-ben, és mindenki földhöz verte a fenekét, hogy ez egy több, mint 12 százalékos piacbővülés a megelőző évhez képest.