Tigrisek, felpimpelve
2022 júliusában Iván Cervantes egy nem túlmódosított Triumph Tiger 900-zal abszolválta, sőt nyerte az úgynevezett Baja Aragón terepralit, és a gyártó erre láthatóan marha büszke. Annyira, hogy idén előálltak egy erre a neves alkalomra utaló különkiadással, a Tiger 900 Aragónnal.

Nem véletlenül nem tüntettem fel az előbb, hogy a tereporientált Rally vagy az utcai mindenes GT a szóban forgó motor, ugyanis mindkettőből bemutatkozott az Aragón Edition. Előbbi sárga díszcsíkokkal felütött fekete-szürke-fehér fényezést kapott, ami annak a motornak a grafikájára hajaz, amivel Cervantes is elindult a ralin. A GT pedig piros-fekete-fehér színeket kapott.
Az esztétikai jellegű ápdéten túl egy kis extra védelemmel látja el a gyártó a kilencszázas túraenduróit. A GT-re hagyományos bukócsöveket szerelnek, a Rally változatra pedig felkerül a tankot is védő magasított csövezés. Egyéb paramétereit tekintve nem különböznek az Aragónok az alapváltozatoktól.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.