Új változata érkezik a tavaly bemutatott, már sorkettes motoros Suzuki V-Stromnak. Az amerikai engedélyeztetési eljárás során összesen négy 2024-es variációt rendeltek a 776 köbcentis, 83 lóerős blokk mellé.

A GSX-8S egyelőre marad egyféle kivitelben. A már bemutatott V-Strom 800DE és a V-Strom 800DE Adventure (ez ott dobozos, haspáncélos, gyári bukócsöves felszereltséget takar) mellé bevezetik a “DE” megnevezés nélküli V-Strom 800-at.
Ha a 650-es V-Strom változatokból indulunk ki, és megfeleltetjük a “DE” variánsokat a hatfeles “XT”-nek, akkor ez azt jelenti, hogy a közúti felhasználás felé tolt Strom érkezik. A küllős felnik helyett 19-es öntött kerekekkel, hasidom és kézvédő nélkül, egy leheltnyivel kedvezőbb áron.

Mindeközben a Suzuki egyelőre nem öli meg a 650-es, V2-es V-Stromokat. Igaz, óriási fejlesztések már látványosan nem történnek, így a következő évben mindössze új színváltozatokat kap az öreg hatfeles. Már amennyiben újnak tekinthetőek azok a variációk, amiket már a korábbi években is láttunk.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.