Café racer csutakormány nélkül
Észrevettétek, hogy a café racer stílus mintha egy kicsit kiment volna a divatból? Legalábbis ahhoz képest, hogy tizenéve még a retró csimborasszója volt, mostanra már inkább a scramblerek maradtak a felszínen. De nem mindenki engedte el a műfaj kezét: a Moto Guzzi egy új V7 változattal, a Stone Corsával igyekszik elérni azokat, akiknek a londoni Ace Café parkolója jelenti a vágy viszonyítási pontját.

A V7 Stone Corsa látványos ezüst-piros fényezéssel indít, de ezen túl is találhatsz néhány különbséget az alapkivitelnek tekinthető Stone-hoz képest. A Corsára kormányvég-tükröket pattintottak, de a stílushoz való csuta kormány már kimaradt a módosítások listájáról. A tanksapkát egy feketére eloxált darabra cserélték, és a motor saját V7 emblémát kapott, míg a villákon lévő gumiharangokat a sportosabb megjelenés jegyében elhagyták.
A café racerség jegyében a hátsó ülésről könnyen eltávolítható üléspúpot kapott, valamint természetesen a stílus elhagyhatatlan elemét, a klasszikus dizájnú, a fényezéssel persze összhangban lévő fejidomot. Más tekintetben a Stone és a Stone Corsa között nincs különbség. Az 65 lóerős, 853 köbcentis Guzzi blokk, a futómű és a fékek is érintetlenül maradtak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.