Ilyet veszel majd a csajodnak

2023.11.09. 14:38

Azért az egy éjszakai vudu szertartás levezénylése nélkül is megjósolható, hogy ezekből fogunk látni egy pár darabot az utcán. Nincs itt semmi különös látnivaló, a Kawasaki bevált, sokat látott receptet követ: két henger, 500 köbcenti, 48 lóerő, csupasz és idomozott kivitel. Ez az, amit mi itt Európában úgy hívunk, hogy kezdőmotor (igazából a belépőszintű lenne a jó kifejezés, de akkor is kezdőmotornak szoktuk az ilyet szólítani).

Műszaki oldalról nem is érdemes sok mindent kiemelni, talán a csúszókuplungot leszámítva, ami elég jó biztonsági extra, ami nem engedi, hogy túl erőteljes motorfék érvényesüljön a hátsó keréken. Ergonómiai szempontból pedig a 30 milliméterrel állítható ülésmagasság a kiemelendő.

24MY Ninja 500 SE GN1 ACT (3)
Fotó: Kawasaki

A Ninja 500-ból (idomos) és a Z 500-ból lesz SE kivitel, ahol TFT-re cserélik az ódon LCD kijelzőt, ami magával rántja a telefonos összeköttetés lehetőségét, raknak rá USB-C portot, valamint nyilván a drágább kivitelnek tartogatják az odaverősebb színösszeállításokat.