Izgalmas kiskategóriás motorral dobhatja fel a kínálatot a Kawasaki. Az 500 köbcenti alatti világ jellemzően költséghatékony felépítésével szemben a japán Young Machine magazintól érkező információk szerint az amúgy egészen érdekes ZX-4R alapján készül egy retró, avagy RS változat.
A Kawasakinál ebben a pillanatban a Z900 RS és a Z650 RS van a kínálatban, de a két motor egészen más koncepciót követ. Ameddig a 900RS a Z1 fizimiskáját idéző, minden elemében modern és jó motor, addig a kistesó a béna futómű, tompa fék, gyenge blokk receptet követi.
Egy új Z400 RS azonban a nagyobbik RS útján járhat. Soros négyhengeres, 77 lóerős blokk, modern acélcső vázban, erős lábakon, tisztességes fékkel. A blokk csúcsteljesítményén ebben az esetben a Kawasaki várhatóan tompítana, hogy az 10-12 ezer fordulatszám alatt is használhatóan pumpáljon ki egy kis nyomatékot mondjuk a városi közlekedéshez, plusz, hogy ne forduljon elő az a kacifántos helyzet, hogy a négyszázas erősebb a hatötvenes RS-nél.
Ez már rendes kisköbcentis sportmotor(nak tűnik)
Üvöltő négyhengeres motorok, spanyol versenypálya és egy szomorú mese, hogyan nem mentem egy métert sem az új ZX-4RR-rel.