Egy Tiger Rally 660-nal a könnyű túraendurók irányába nyithat a Triumph
Szemlátomást megnőtt a kereslet a raligépeket idéző, lehetőleg könnyű és valódi terepképességeket felvonultató túraendurók iránt. A Yamahának ott van a T7, az Apriliának a Tuareg, a KTM-nek a kisebb Adventure-ök.

Kezdőmotor? Egy nagy túrót!
Vajon ideális belépőszintű motor az, ami minden kanyar után így pofázik vissza: „na mi van, csak ennyit tudsz kiscsíra?”
A Triumph legkisebb túraendurója, ami közelít ezekhez az értékekhez, a Tiger 900 Rally, de az már a BMW F 900 GS ligája, miközben van a briteknek ennél kisebb, jól menő platformjuk is. A 660-as Tiger Sport és a Trident is zseniális gépek a maguk erőterében.
Tigrist otthonra
Nem találták fel újra a paprikás krumplit, de valamilyen extra összetevő mégis került a kondérba.
És a márka indiai képviselete, a Triumph Motorcycles Mumbai egy odabiggyesztett kérdőjelet leszámítva egész komoly magabiztossággal posztolta ki a Facebookra, hogy a vállalat főhadiszállásán már kalapálják a szorgos törpék a 660 Tiger Rally változatát. Sőt, már el is viszik az idei EICMA-ra.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.