Miután a Polarisnak köszönhetően újra életre kelt az Indian Motorcycles az utóbbi évtizedben, a Scout lett a márka beugró motorja. Akkoriban az akkor még nyomórudas Harley-Davidson Sportster ellenfelének szánták, és annál minden tekintetben modernebb volt, csak hát 2015 óta eltelt 9 kényelmes év. Ezidő alatt készült belőle kisebb, meg bobberesített fazon, na és a rosszfiúsított Rogue, de már rendesen megért az idő egy tisztességes ráncfelvarrásra.

Egyelőre csak egy 30 másodperces felszopó videót kaptunk, aminek egyetlen konkrétuma, hogy április 2-án lesz a hivatalos bemutató, valamint az anyaghoz tartozó szöveg szerint egy új Scout érkezik – ha a felvételen szereplő, korai Scout nem lenne elég nyilvánvaló kiindulópont.
Részletek tehát később. Ha a kívánságlistát le lehet adni, akkor jobb első féket, nagyobb tank kapacitást és fiúsabb kipufogót mindenképpen kérnénk, legalábbis ezek azok, amiketén a motor gyenge pontjainak láttam, amikor nálam járt a Scout. Aztán persze benne van a pakliban, hogy két és fél hét múlva kiderül, bilibe lógott a kezünk, és mondjuk csak egy piros-fekete-sárga fényezést kapunk.
Országomat egy aluvázért
Az Indian megértette és teljesítette a Scouttal a legfontosabb cruiser feladatot: bitang jó ránézni.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.