Vázmódosítással lesznek a KTM SX-ek redibbek a részre
Itt a tavasz, dagad a... KTM motokrossz kínálat. Na nem az idei. Az osztrák márkánál előre tekintenek: a 2025-ös. Egészen pontosan az SX kínálat. És mondanám, hogy mindössze apró frissítés történik, egy olyan változást, ami a vázat érinti, mégsem tudnék jó szívvel így kicsinyíteni. Ráadásul akad egy visszatérő.
A változás elsősorban a motorblokk felfogatási pontjait érinti. Gyakorlatilag arról van szó, hogy a hátsó rögzítési pontoktól a hátsó kerék irányába bevágásokkal, elől pedig a falvastagság csökkentésével könnyítettek a vázon. Ez a fajta kikönnyítés nem új ötlet: a 2024-es 250-es és 450-es SX-F fullos “Factory Edition” kivitelein már bevetették őket. Ezzel összességében 300 grammot spóroltak a tömegen, és nyernek a flexibilitáson. Ezen túl az SX modellek új lengővillát kapnak, gépi forgácsolt láncvezetővel. A hátsó rugóstag rögzítéséhez pedig kisebb átmérőjű csavarokat és új tömítéseket használnak.
A kétüteműek között a 125, a 250 és a 300 mellé visszatért a 150 SX. A négyüteműek között pedig a 250 SX-F Adamo Editiont kap, amit a 2023-as MX2 bajnok Andrea Adamo győzelmei inspiráltak.