Készen állok oldalról egy kis GPZ 600-at, szemből pedig a dupla kereklámpás GSX-R-eket látni benne, de nem tartom kizártnak, hogy ezt a sziluettet egy kicsit akarni is kell felismerni. És én akarom, mert pont ideje visszahozni a nyolcvanas évek közepének formáit, a generáció, akik számára az jelenti az igazán kívánatos retrót ugyanis időközben felnőtt. És, hogy ezt pont egy kínai gyártó látja meg? Legalább nem altatnak egy közepesen érdektelen sorkettessel...
Merthogy sornégy! A pontos specifikációkat egyelőre még nem tették közszemlére, de a CFMoto 500 SR felvezető kisfilmjének a végén félreismerhetetlen hang adja a tudtunkra a hengerek számát és elrendezését. Yey! A motor nevéből lehet következtetni a blokk névleges hengerűrtartalmára, annyi információ pedig időközben előkerült, hogy az 500 SR elérhető legnagyobb végsebessége 200 km/h felett alakul, így megkockáztathatjuk, hogy a CFMoto megtartja a sorkettes 450 SR-t az A2-es kategóriához passzoló 48 lóerős teljesítménnyel, míg az 500 SR adatait tekintve inkább a Kawasaki ZX-4RR-hez fog közelíteni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.