Versenykész Husky SM 450RR

2006.01.09. 09:06

A Husqvarna korlátozott példányszámban mutatta be SM 450RR típusú supermotoját, amelyet versenykész állapotban tudunk kigördíteni a szalonból, akár egyenesen a pályára. A gép pontos replikája a Supermoto világbajnokságon az S2-ben tavaly indult Huskyknak. A TIG hegesztett vázon állítható a villaszög, akárcsak Eddie Seel világbajnoki gépén. A villa is rövidebb benne, amely segíti a tapadást és a manőverezhetőséget. Előre lámpa helyett rajtszámtartó színezett aluból, a megnövelt átmérőjű kormánycsapágy ágya szintén könnyűfémből készült. Az anyagában színezett Rexfelgen kerekre előre 120/70-17, hátra 165/55-17 Dunlop slick gumik kerültek.

A titánból készült Arrow komplett kipufogó rendszer ugyanaz, amelyet a gyár TC motokrossz típusain találunk, és megfelel a FIM 2006-os zaj emissziós rendeletében leírtaknak. Ennek megfelelően egy zajszűrő betét található a hátsó dobban, amely ki és berakásával szabályozható a kipufogó zajszintje. A blokk erősebb a széria változatnál, a motokrossz változatból érkezett hozzá a 6 fokozatú váltó és a motorféknél a hátsó kerék blokkolást megakadályozó STM kuplung. A versenymotort 41 mm-es Keihin FCR karbi táplálja és elindulásáról elektronikus önindító vagy a berugókar gondoskodik. A szénszálat előszeretettel alkalmazták a Huskyn: kuplung dekli, gyújtás dekli, szelepfedél, fogaskerék védőlemez, láncvédő, rugóstag védő, első sárvédő, vázvédő idomok, és egyéb kisebb darabok is a fekete aranyból születtek. A gép gyárilag több szett fogaskerékkel, különféle szögű kormányagyakkal, verseny oldaltámasszal, Tommaselli alu kormánnyal, és különböző kézvédőkkel érkezik. Az SM 450RR nem használható utcára hivatalosan, mivel versenymotor és csak 50 darab készül belőle, amelyeket a Husqvarna kereskedőkön keresztül lehet megrendelni.