Kawasaki ER-6n vázprobléma: a folytatás
A Kawasaki hivatalos magyarországi importőrét kérdeztük meg a korábban már megírt ER-6-os vázproblémákkal kapcsolatosan. A D.M.C. Kft. részéről Ozsváth Ferenc válaszolta meg a típussal kapcsolatban felmerült kérdéseket, illetve a hiba elhárításának mikéntjére is kaptunk választ.
„Kawasaki Er-6n típusnál tapasztalt esetleges vázrepedéssel kapcsolatban az alábbi információk állnak rendelkezésünkre. Több visszajelzés érkezett a nyár folyamán a gyártóhoz (többek között tőlünk is) az Er-6n-re gyári kiegészítőként kapható bukógomba jobb oldali egységének rezonanciából adódó elrepedésére. A gyártó visszahívja ezeket a bukógombákat és új típusúra cseréli. Megvizsgálták a rögzítési pontokat és több esetben azt tapasztalták, hogy a jobb oldalon a motorblokk és a váz közötti távolság kitöltését szolgáló műanyag persely túl rövid. Így a váz és blokk összerögzítése során a vázon lévő hegesztett fül erőteljes előfeszítést kap. Ezen feszültség vezethet később a hegesztési varrat környékén megjelenő repedéshez. A szervizekben megjelenő motorokon ellenőrizzük a rögzítéseket. A régi típusú bukógombát térítésmentesen újra cseréljük. Ahol megjelent a vázrepedés kicseréljük a vázat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Sorhármas Benelli? Jöhet! Automata? Hááát...
Jó, igazából a QJ Motor szabadalmaztatott sorhármas motort, de a Benelli hagyományokat nyilván hülyére fogják lovagolni vele.
- Tesztek
Motoros újságíró élete és szenvedése a jéghideg skót esőbenTeszt: Triumph Tiger 1200 GT Pro
Vigyázat, az anyag nyomokban Triumph Tiger 1200 GT Pro-t tartalmaz, de inkább azokról szól, akik nem nem akarnak örökké élni.
- Hírek
Sportos cruisergumi a nagytestűekhez
A Pirelli Diablo Powercruiser pontosan az, ami: nagy tömeghez és a világ összes nyomatékához tervezett, de hegyes profilú gumi.
- Hírek
A szuperbrutál Harley-Davidson, amiről az Euro5+ miatt lemaradunk
A Harley-Davidson CVO Road Glide RR-ben nem vicc a két "R" betű. Csak éppen nekünk nem lesz hozzá semmi közünk.
- Hírek
Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék
Túlzás lenne sportosnak hívni a V7 Sportot, de az új villák, a radiálisan rögzített dupla Bermbók és a hajszálnyi erőnövekedés mégis jelent valamit.