Nyomul az Aprilia
Az Aprilia különféle források szerint tovább
kívánja növelni modell palettáját. Az tiszta sor, hogy az Aprilia
több egy olyan cégnél, mint aki történelmi olasz motorkerékpár
gyártókat kebelez be, úgymint a Laverda, és a Moto Guzzi. Nos nem,
az Aprilia komoly pénzeket fektet be mindkét cégbe, és nagy
fejlesztések, új modellek sokasága várhatók a megtámogatott híres
márkáktól.
Mindezek mellett az Aprilia-nak még ennél is nagyobb tervei vannak. Ivan Beggio, aki a legnagyobb olasz motorgyártónál valóságos csodát vitt véghez az elmúlt 10 év alatt, nagy szerelmese az enduró és krosszmotoroknak még fiatal korából. Valójában az első Aprilia is egy off-road gép volt. Nemrég voltak olyan hírek, hogy megveszik a KTM gyárat, de ebből semmi se lett. De az biztos, hogy az Aprilia off-road gépeket fog gyártani, a kérdés csak az, mikor.
Ha az Aprilia belép az off-road piacra, valószínűleg azon nyomban versenyképes motorokkal áll rajthoz a motokrossz és enduró világbajnokságokon. A versenypályákon a japán gyártók rémének emlegetett olasz gyárnak igen sok tapasztalata van a gyorsasági versenyzés terén, amiből pár dolgot biztosan eredményesen adoptálhat a dagonyázók világába. A leggyorsabb módja ennek az lenne, ha megvenne egy kisebb off-road gyártót, mint például a Husaberg-et, amelynek kiváló tapasztalatai vannak ezen a téren a versenyzésben.
Aztán az Aprilianak már csak a saját formatervét kellene ráhúzni a másik cég gépeire, plusz pár saját mérnöki dolgot átvinni az átvett modellbe, és kész is lenne az új off-road versenygép. Hát érdekes lesz majd látni, amint az Aprilia újabb területen veti meg lábát, és kergeti őrületbe a nagy japán gyártókat.