A Victory amerikai motorkerékpár gyár 2002-es újdonságai
Ezentúl mindegyik Victory modellt az új Freedom
V-twin, azaz szabadság elnevezésű kéthengeres V-blokkal gyártják.
Ezen kívül két új túracirkálóval egészíti ki modellpalettáját, a
V92TC-vel és a V92TC deluxe-szal az amerikai motorgyártó.
A Freedom motor egészen pontosan 1507ccm, és 25%-kal több lóerő szorult belé 10%-kal kisebb fogyasztással párosulva, mint az ezt megelőző Victory motorblokkokba. A Victory mérnökei finomítottak a motorblokk szinte minden részletén a Freedom kifejlesztése során. Az eredmény egy erős, gazdaságos fogyasztású motor lett kiváló gázreakcióval és javított motorozhatósággal kiélezve ezt az alacsony fordulatszámú tartományokra is.
Újra tervezték az égésteret, és a
vezérműtengelyek profilját. A kompresszió arány 8,5:1-ről 9,2:1-re
nőtt. Az új kiegyenlítő tengely az alacsony fordulatszámon
motorozást könnyíti meg, és javítottak a kis sebességfokozatoknál
kicsalogatható erő mennyiségen is. A hűtőrendszer is teljesen újra
lett tervezve, a javított hatékonyságú léghűtést csökkentett méretű
olajhűtővel és pumpával kombinálják. Az új blokk új kipufogót is
érdemelt, a megnövelt átmérőjű kipufogó csöveket cserélhető kúpos
végekkel látták el.
Ha valaki kedvet kapott, hogy ezt a különlegességnek számító motorkerékpárt megvásárolja, egyelőre repülőre kell szállnia, hogy a tengerentúlon vásárolja meg. Sajnos az árakról a Victory honlapján sem találtunk semmiféle információt.