Husaberg 2002-es modell újdonságok
![]() |
|
![]() |
![]() |
A múlt évben a Husaberg igen sok új modellt
mutatott be, így most csak tovább finomította motorjai külsejét.
Minden típus újjátervezett motordekliket kapott, amely erősebb és
könnyebb a régieknél. Az önindító, amelyet tavaly mutattak be, sok
Husaberg modellen nem volt túl sikeres, ezért most felújították. Az
indító fogaskerekeken finomítottak, és új görgőscsapágyat kapott. A
kipufogórendszer most már rozsdamentes acélból készül, és az idei
gyári versenygépekére hasonlít, alumínium ovális hátsódobbal.
Ezenkívül a blokk több belső alkatrészén is módosításokat hajtottak végre, könnyebb és erősebb alkatrészeket használva ehhez. A Husaberg forradalmi gyújtásrendszere változatlan maradt. A Dynamic Force Control egy kapcsolóval szabályozható a kormányról. Hi állásban a gyújtás a lehető legjobb görbe alapján megy végbe, a teljesítmény optimális. Lo állásban a teljesítmény valamelyest csökken, de az erőforrás a könnyed használhatósága nagy mértékban megnő. Akár menetközben is kapcsolgathatunk a két üzemmód közt, a hatás azonnali. A gyár a Lo állást javasolja a csúszós, vízes útfelületekre.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A hidraulikus kuplungot szintén áttervezték. A csapágyak módosítása növelte az egész rendszer működésének hatákonyságát. A teleszkópok változatlanok maradtak, csakúgy, mint a Brembo fékek (off-road modellek) vagy a Beringer 4 dugattyús fékek (Supermoto modellek). Hátulra viszont egy vadonatúj WP rugóstag került, amely teljesen beállítható minden irányban, valamint külön állítási lehetőséggel rendelkezik alacsony és nagy sebességre. Külsőre csak a matricázás és az ülés változott a 2002-es év modelljein.