Válloperációja után Bostrom az új 998R-t teszteli
Hodgson a tavalyi 998R-t próbálta |
Amíg Walker az új Kawasakit próbálta ki, addig
Hodgson Troy Bayliss 2001-es világbajnok Ducati 998R-jén
tudott csak tesztelni Valencia-ban, mivel csapata, a GSE Racing nem
készült el időben a gyári motorok újjáépítésével, hogy azokat be
lehessen hajózni Dél-Afrika felé. Hodgson elmondta: "Kicsit
csalódás ez, hogy nem tudtuk igazából tesztelni a Dunlop gumikat.
Folytattam a fizikai felkészülésem, ezalatt a csapatnak sajnos nem
maradt elég ideje, hogy mindent elkészítsen a teszt kezdetére. A
spanyolországi pár napos teszt csak arra volt elég, hogy néhány
alapbeállítást elvégezzünk a motorokon, és legalább némi
információt gyűjtsünk a hivatalos januári Philip Island-i
tesztekhez.
A dél-afrikai pályán jelen volt még Ben Bostrom az L&M Ducati-ján. Ez volt az első alkalom, hogy válloperációja után motorozott, és egyben első alkalom a 2002-es 998R versenymotorjának kipróbálására. Bostrom nemcsak az új motorjával, hanem az új fejlesztésű Dunlop gumijaival is rendkívűl elégedett volt. Állítása szerint sokkal nagyobb kanyarsebességek elérésére volt képes ezekkel, mint tavaly, és tette mindezt teljes biztonsággal. Viszont utolsó napon majdnem egy óriásit esett, és csak kisebb fajta csoda árán tudott kivédeni egy hatalmas high-side-ot. A következő hivatalos Superbike tesztre január végén kerül sor Ausztráliában.