460 lóerős motorkerékpár, utcára legalizálva

2002.06.26. 09:17

 
   
   

Az angol Chris McNiece büszke tulajdonosa egy utcán is legálisan használható, borzasztó erejű GSX-R 1100-asnak. A figura több mint 8 millió forintnak megfelelő pénzeket költött motorjára eddig. Először is egy nagyobb lökettérfogatot biztosító kittel szerelte fel, amely kapásból 210 lóerősre pumpálta fel a 150 lóerő körüli szériamotort.

 
   
   

Azonban az 1500 köbcentis lökettérfogat természetesen nem volt elegendő, mert gépét felszerelte egy nitro-befecskendező rendszerrel is, amely egy kapcsoló átbillentésével 460 lóerővel küldi meg a hátsó kereket. A tengelytávot a felágaskodási hajlam csökkentése miatt 1700 mm-re növelte McNiece. Ezáltal a gép utcai viselkedése, főleg kanyarodás tekintetében hagy némi kívánni valót maga után, de ezt a hátrányát az egyenesekben, vagy a piros lámpáknál bármi ellen képes behozni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.