Hírek

Nagyon látványos lesz a Montesa Cota 300RR

2017. november 22., 11:59 Módosítva: 2017-12-05 06:15
1

A 2018-as Montesa Cota 300RR műszaki oldalról érdemben nem változik a 2018-as modellévre, de annyira esztétikus megoldásokat vezetnek be, hogy egyszerűen kötelező beszámolnom róla.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az angolok elkészítették a legvagányabb flat trackert

2017. november 21., 16:19 Módosítva: 2017-12-05 06:15
1

Az angol CCM-nek annyira megy a szekér, hogy rövid időn belül bemutatták a Spitfire alapjain a harmadik modelljüket, az FT6 Flat Trackert.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jövőre jön a villany-Vespa

2017. november 21., 13:07 Módosítva: 2017-12-05 06:14
34

Tavaly még csak tanulmány volt, de a Piaggio ígérete szerint 2018-ban piacra kerül a Vespa Elettrica. A villany-Vespa az ötvenes négyüteműek ellenfele lesz, 2 kW-os névleges és 4 kW-os maximális teljesítménnyel, a hatótávolsága pedig 100 kilométer lesz - de ha ennek valós körülmények között csak a kétharmadát tudja, azzal is bőven használható napi ingázásra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jeti, Loch Ness-i szörny, Ducati robogó - háromból az egyikre van bizonyíték

2017. november 20., 13:35 Módosítva: 2017-11-29 06:23
48

A legtöbbet emlegetett, de dokumentáltan soha nem észlelt dolgok listáját valószínűleg a jeti, és kollégája, a Loch Ness-i szörny vezetik, de közvetlenül utánuk a Ducati robogó következik, melyről meglepően sok spekuláció szól, de a gyár soha nem erősítette meg a létezését. Eddig.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jövőre jöhet a 215 lóerős MV Agusta Brutale

2017. november 16., 15:18 Módosítva: 2017-11-24 06:16
43

Az MV Agustának hatalmas lendületet adott az angol-orosz Black Ocean befektetési alap pénze, az EICMA-na be is mutattak egy teljesen új, Dragster 800 RR-t, illetve rengeteg új RC modellt - F3 675 RC-t, F3 800 RC-t, Dragster 800 RC-t és Turismo Veloce RC-t. Ezek viszont mind háromhengeres modellek, a négyhengeres platformhoz érdemben rég nem nyúltak, az F4-en kívül máshol nem is használják az ezres blokkot, pedig már rég ígérik, hogy visszahozzák a négyhengeres Brutale vonalat.

mv-8
Távolról sincs vége, olvasson még

Így néz ki Rossi XJR1300 alapú flat track gépe

2017. november 16., 13:09 Módosítva: 2017-11-29 06:23
10

Nem lehet rossz Valentino Rossinak lenni: van kilenc világbajnoki címed, egy országnyi fanatikus rajongód, és időnként szép ajándékokat kapsz a barátaidtól - például egy flat track XJR1300-at.

Távolról sincs vége, olvasson még

Komoly versenypálya épül a szomszédban

2017. november 16., 11:02 Módosítva: 2017-11-29 06:23
474

Hamarosan elkészül a Marosvásárhelytől nem messze, a Csergedi-tetőn a Marosring, hivatalos nevén Transilvania Motor Ring - Románia első európai színvonalú versenypályája.

Távolról sincs vége, olvasson még

GSX-R1000 újdonságok a fényezőüzemből

2017. november 15., 15:01 Módosítva: 2017-11-22 06:33
0

A Suzuki GSX-R1000 jól startolt, első évében behúzott Michael Dunloppal egy Man TT győzelmet - a motor jó, a mi tesztünkön is szépen muzsikált, a gyártó sem gondolja, hogy nagyon módosítani kéne rajta, így 2018-ra mindössze két új színt adnak hozzá.

Suzuki GSX-R1000R 2018 white
Távolról sincs vége, olvasson még

A gusztusos is lehet még gusztusosabb

2017. november 14., 13:59 Módosítva: 2017-11-29 06:23
40

A Moto Guzzi három új V7 változatott mutatott be Carbon, Rough és Milano néven. Mindhárom limitált szériás modell lesz, és egyaránt a V7 harmadik generációján alapulnak. A Carbon szénszálas sárvédőt és oldalpaneleket kapott, valamint piros szelepfedeleket és piros Brembo féknyerget.

Távolról sincs vége, olvasson még

Márquez nyerte a MotoGP-t

2017. november 13., 11:57 Módosítva: 2017-11-22 06:32
22

A valenciai futamot a hondás Dani Pedrosa nyerte, a második a szinte végig vezető Johann Zarco lett, Márquez pedig egy csodával határos mentés és a két gyári ducatis, Lorenzo és Dovizioso kiesése után harmadikként ért célba, ezzel 298 ponttal ő lett 2017 gyorsasági világbajnoka.

marc-marquez-motogp-valenica-gp
Távolról sincs vége, olvasson még

Négy új Yamaha MT jön jövőre

2017. november 10., 15:55 Módosítva: 2017-11-22 06:32
3

Az MT-10 SP után logikus döntés volt a Yamahától az MT-09-ből is készíteni egy csúcs-futóművű változatot. Az MT-09 SP viszont közel sem akkora forradalom, mint a nagy testvér: kapott egy Öhlins központi rugóstagot és egy minden paraméterében állítható első villát, de ez utóbbi nem a svéd futóműspecialistától, hanem a Kayabától származik.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Kymco mintha híján lenne saját ötleteknek

2017. november 10., 11:41 Módosítva: 2017-11-22 06:33
11

Az EICMA-ra két újdonsággal érkezett a Kymco, az egyik a Honda X-Adv tajvani változata, a másik a Yamaha Tricity sajátos újragondolása. Egyelőre mind a kettő csak tanulmány, és a Kymco is úgy hivatkozik rájuk, mint egy adventure-robogó lehetséges variánsaira - a kétkerekűt CV2-nek, a háromkerekűt CV3-nak nevezték el.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészültek a kéthengeres Royal Enfieldek

2017. november 10., 11:40 Módosítva: 2017-11-22 06:32
59

Megszámlálhatatlan pletyka és kémfotó után végre leleplezték a Royal Enfield két új, 650-es kéthengeres modelljét. Az alapok teljesen újak, a bölcsőváz acélból készül, a blokk pedig lég-olaj hűtésű, teljesítménye 47 lóerő, nyomatéka 51 Nm.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ennyi elektronika már túlzásnak tűnik

2017. november 10., 11:03 Módosítva: 2017-11-22 06:32
47

A Yamaha az EICMA-ra időzítette a YZF-R1 és az YZF-R1M újdonságainak bemutatását. A 2018-ra továbbfejlesztett modellekben a blokk változatlan, a 998 köbcentis, crossplane négyhengeres továbbra is 197 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, az újításokat az elektronikában kell keresni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Valószínűleg ez most a legjobb széria futómű

2017. november 10., 08:59 Módosítva: 2017-11-22 06:32
57

A Kawasaki az EICMA-n leplezte le a Ninja ZX10-R SE-t, a világbajnok sportmotorjuk továbbfejlesztett változatát. A két betű egy új futóművet és egy fényezést jelöl.

Távolról sincs vége, olvasson még

Köbcentit növelt a BMW: itt az F 750 GS és az F 850 GS

2017. november 9., 16:43 Módosítva: 2017-11-22 06:33
27

Mintha a gyártók már kimaxolták volna a nagy túraendurókat, ezért most a középkategóriában izzott fel a harc. A BMW ebbe a mezőnyben két típust indít, a teljesen új BMW 750 és 850 GS-t.

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW is lejjebb adta

2017. november 9., 15:56 Módosítva: 2017-11-13 16:30
20

Az ultra-luxus C 650 GT és a luxus-sport C 650 Sport után egy ligával lejjebb játszó robogót is bemutattak, a C 400 X-et. Nem csak köbcentiben és teljesítményben mentek le, hanem kiterjedésben is, a batár díványok után a C 400 egy teljesen élhető méretű, logikus közlekedési eszköznek tűnik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szárnyakat kapott az Aprilia RSV4

2017. november 9., 13:45 Módosítva: 2017-11-24 06:16
64

Az Aprilia Factory Works mindigis a legcsodálatosabb része volt a noelei cégnek. Erre nem is kell más bizonyíték, mint az Aprilia RSV4 R FW-GP, a 250 lóerős őrület.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nehéz elhinni, de ez egy megvásárolható motor

2017. november 9., 12:10 Módosítva: 2017-11-22 06:32
77

Az idei EICMA alapból erős, de még ebből a mezőnyből is kiemelkedik a Husqvarna 701 Vitpilen. A szériagyártásba került retrófuturisztikus café racer műszakilag a KTM 690 Duke-ra épül,a 690 köbcentis egyhengeres 75 lóerőt és 72 Nm tud.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Husqvarna fogja gyártani a legvagányabb flat trackert

2017. november 9., 10:15 Módosítva: 2017-11-15 06:17
94

A Husqvarna az Instagramon pattintotta el az új Vitpilen 701 beharangozóvideóját, amely alapján számíthatunk a gyártásra kész retrofuturisztikus café racerre.

A progressive return to how riding a motorcycle was always meant to be #Vitpilen701 #EICMA2017

Husqvarna Motorcycles (@husqvarna1903) által megosztott bejegyzés,

Távolról sincs vége, olvasson még

Pengeéles túraenduró lett a KTM 790 Adventure tanulmány

2017. november 9., 10:15 Módosítva: 2017-11-10 16:01
24

A szériakész 790 Duke mellett az EICMA-n a KTM bemutatta a következő nagy sláger előzetesét, a 790 Adventure R tanulmányt. Az alapok azonosak, a térhálós vázba az új, 799 köbcentis, soros kéthengeres blokkot csavarozták, ami várhatóan gyengébb lesz, mint a Duke-ban - ott 105 lóerőt tud, az Adventure-ben valószínűleg 95 lóerő körüli teljesítménnyel lehet számolni, közepes és alacsony fordulaton viszont robbanékonyabb lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült a harmadik kompresszoros Kawasaki

2017. november 8., 15:29 Módosítva: 2017-11-13 16:30
96

A H2 és a H2R után megérkezett a Kawasaki harmadik kompresszoros motorja, a H2 SX, amely minden idők leggyorsabb sport-túra motorjának ígérkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egylőre csak tanulmány a 700-as Ténéré

2017. november 8., 13:49 Módosítva: 2017-11-13 11:58
11

A tavaly bemutatott Yamaha T7 tanulmány után idén lelkesen vártuk az MT-07 alapokra épített keményvonalas túraenduró szériaváltozatát, de csak egy újabb tanulmányt kaptunk - a Yamaha Ténéré 700 World Raid-et. 

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW visszavág a Hondának

2017. november 8., 12:45 Módosítva: 2017-11-14 06:30
70

A Honda új Gold Wingje nem maradhatott válasz nélkül, a BMW nem hagyhatja, hogy az amerikai piacon ne legyen egy hasonló túraóriása - ez lett a K 1600 Grand America. Az új modell a tavaly bemutatott K 1600 B és a K 1600 GTL keresztezéséből jött létre - egy bagger magas szélvédővel és topcase-zel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez a KTM 790 Duke

2017. november 8., 11:14 Módosítva: 2017-11-13 11:58
72

A KTM 1290 Super Duke R-t csak Beast-nek, azaz fenevadnak hívták, a 790 Duke-ot pedig csak The Scalpelnek, vagyis szikének becézik. A teljesen új blokk 799 köbcentis és soros kéthengeres, a teljesítménye pedig 105 lóerő (@9500), amelyhez 85 Nm (@8000) csúcsnyomaték tartozik. A motor menetkész tömege parádés 189 kiló, szárazon pedig mindössze 169 kiló. A KTM szerint ez a kategóriában a legjobb súly-lóerő arányú motor.

Távolról sincs vége, olvasson még