Remélem nem nyúltam mellé

2012.04.26. 15:44

Stílusos igásló ... kis költségvetéssel

Honda PCX 125: B125 miatt vettem Budapest környéki bejárásra (napi 70km) amit eddig nagyon jól teljesített. Országúton stabil 90-100-at is bírna DE én csak 80-90-el megyek vele országúton s így sem tartom fel a sort, SŐT a poroszkálók okozta sort szépen magam mögött tudom hagyni mivel reggel és este mindenki egy irányba megy ...

Tovább>>>

Remélem nem nyúltam mellé

Keeway Outlook 125: A bejáratás alatt 165 km-nél megszorult a karburátorban a membrán.A membrán alján levő hengeres rész és a hüvely közé egy leheletnyi porszem szorult.Kimostam és tökéletes azóta is.Első szervíz 1000km-nél 10500 Ft. A későbbiekben 3000 km-enként kell vinni.

Tovább>>>


Olasz kínai

Benelli Quattronove X 50: 1 éve vettem a robogót, lassan 7ezret tettem bele, semmi gond nem volt eddig. Télen is nyomtam, eléggé keményen adom neki, Budapesten, semmi gond nem volt. Műszaki hiba nem merült fel, az illesztések tartanak, semmi hiba. Külsőre eszméletlenül pofás, a felhasznált anyagok jók, maga a robogó elég magas építésű, 170 cm alatt szerintem biztos elég kényelmetlen lehet.

Tovább>>>


Az örökzöld

ViragoYamaha XV 400: Egy Honda Rebel 250 után szerettem volna egy valamivel nagyobb, de még nem túl nagy gépet venni, így aztán a jó ára és megbízhatósága miatt egy japán belpiacos, 400 köbcentis Virago mellett döntöttem.

Nagyon jó áron vettem, gyakorlatilag "szőrért szőrt", azonban volt vele jó pár gondom, de hát ez mindig csak utána derült ki. Az előző tulaj megüthette a villát, amin apró kis lepattogzások voltak így az olaj elfojt, és a motor folyamatosan, periódikusan remegett út közben. Nem volt veszélyes, azonban elég zavaró.

Tovább>>>

Papamobil
Jawa 250, 1954: Az első utamon hazafelé buktam vele (utána viszont nem), mert egy tehén méretű kutya elém ugrott, megijedtem, és majdnem százzal elfeküdtem a töltés aljában. Egyikünknek sem lett baja, és a kutya sem evett meg.

Tovább>>>

Naked-chopper

Honda XBR500: Fogalmam sem volt hogy mit veszek.Így utólag azt mondom a legjobb választás volt. Gyakorlatilag kuriózum, annak dacára, hogy nem belpiacos japán motor. Bármilyen alkatrész van hozzá, nem kell álmatlanul forgolódnom, hogy ha kell valami akkor lesz-e?

Tovább>>>

Honda CB 900 Custom: 10 fokozat csak elég lesz...


És akkor itt gyorsan meg is állunk magyarázkodni: Azért Dezső, mert okt. 6-án vettem és a tisztelet jeléül az egyik vértanúról kapta a nevét. Mivel az Arisztid túl felvágós meg ilyenek, inkább maradtam annál, hogy Dezső. Majd Csikós úr mergájának is bemutatom egyszer.

Tovább>>>

Kisfiam első gép-barátja

Yamaha Pw 50, 2006: Tavasszal újra kezdődött a motoros időszak, előállt a húsvéti pénzével, amit a nagyszülőktől és minden "női virágosládából kilocsolt", mondván megvan a pénze a motorra, vigyem el motort venni. Láttam, hogy nem elkerülhető a dolog, kicsit utána érdeklődtem olyanoktól, akik gyermek-motorozásban jártasabbak, hogy milyen motor lenne a megfelelő. Igazából mindenhol lebeszéltek a kínai motorokról és a pocketbikeokról, azzal hogy ha nem akarok minden hétvégén motort szerelni, akkor csak minőségi gyermekmotort szabad venni. Nos, az egyik ilyen gép a Yamaha PW50.

Tovább>>>

Ön írt már népítéletet motorjáról? Ne titkolja el mit szeret vagy mit utál, írja le az igazat, okuljanak mások is! Kattintson és kezdheti!

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.