Első motor - első szerelem

2012.05.03. 22:00
Ismét megnéztük, milyen népitélek születtek. Okuljon mások hibáiból, érezze át a többi motoros örömét! Menni fog?

Első motor - első szerelem


Kymco Grand Dink 125, 2006 (125): "Nagytestű, ezért nem is akarja senki leszorítani, nagyon kényelmes ülése van. Nekem egy kicsit rövid az üléspozició, igy a deréktámaszt kivettem. Így most nagyon kényelmes ülni rajta. A motorja a méretéhez képest dinamikus, bár az én súlyomhoz szerintem egy 300-as kell majd. De kezdőmotornak nagyon jó."

Tovább>>>


Racionális szerelem

Suzuki DR125SM: "Az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy kényelmesen lehessen vele közlekedni Budapest útjain, ne kelljen rettegni a kátyúktól, villamossín keresztezésektől, padkákra is egyszerűen fel lehessen vele állni. Nos, ezeknek az elvárásoknak tökéletesen megfelel. "

Tovább>>>

Egy kétkerekű briliáns

Yamaha Xvs 125, 1997: "Kisvárosi forgalomban, vidéki mellékutakon élmény vele a közlekedés. Egy-, és két- számjegyű főutakra, autópályára a menetteljesítménye alapján, már életveszély vele felmerészkedni, a sok előzgető leszorítós, centizgetős autós miatt."

Tovább>>>

Egy jó young-timer

Kawasaki Kz 550: "Amikor megvettem, tisztában voltam vele, hogy közel 30 éves a motor, így is álltam hozzá. Ennek ellenére az első benyomás nagyon jó volt. Jól húzott, egyenesen futott, nem rángatott, szóval korához képest rendben. Aztán természetesen jöttek a kisebb-nagyobb bajok. Kuplung bowden csere (gyártatni kellett), izzók nem voltak jók, stb. A legnagyobb szívást a nem jól záródó porlasztó tűszelepek okozták."

Tovább>>>

Középtávú túrázó

Honda Nt 650 V Deauville 1998: "Majd húsz év kihagyás után ültem vissza motorra. Elsősorban emiatt választottam ezt a méretet. Munkába járni _és_ túrázni vettem. Mindkettőre jó, de persze mindkettőre tökéletlen. Munkába járni nagy, túrázni kicsi."

Tovább>>>