Újabb nyertes: Olcsó húsnak híg a ...
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
Ítélkezzen Vespa-ajándékokért!
A Totalbike hasábjain hatfordulós Népítélet-versenyt hirdettünk. A legjobb írásokat vespás ajándékokkal díjazzuk. Van itt kávés szett, bögre és kulcstartó, de akad kulacs is. Ezekért nem kell mást tenni, mint a szezonra készülődve írni egy lényegre törő ítéletet saját motorunkról.

Milyen is az ideális ítélet?
- tömör, lényegre törő, nem terjengős
- szépen tagolt, könnyen fogyasztható
- vannak benne konkrét árak, akár az alkatrészekről, szerviztermékekről
- szerviztapasztalatok
- konkrét tippek, trükkök a szereléshez, élmények a kiegészítőkről
- fotó a saját motorodról
Nem irodalmi-, vagy tesztíró pályázatról van tehát szó, itt a kevesebb néha több. Csak az új ítéletek játszanak, a felfrissített írások nem.

A játék negyedik fordulójában a harmadik kör lezárásától jövő hét péntek éjfélig beérkezett ítéletek vesznek részt. A mostani határidő tehát március 27. 24 óra. A nyertes személyéről ezúttal is a Totalcar és a Totalbike szigorú szerzőiből álló zsűri dönt.
A harmadik forduló legjobb népítélete:
Olcsó húsnak híg a ...
Eleinte nem volt megbízható, de remélem, mára már kinőtte a gyermekbetegségeit, és a jövőben hibátlanul fog üzemelni. A pénzt a hibái ellenére is megérte, de ha újra választanom kellene, biztosan a Hondát választanám. Lapos bukszájú BMW-fanoknak ideális választás lehet.
Természetesen ezúttal is voltak jó ítéletek a győztesen kívül is. Következzen ezekből egy csokornyi:
Az agyondicsért agyondicsérnivaló
Mielőtt páran felkiáltanának, hogy már megint egy hülye „sufnyi-tunyer”, jelezném, hogy kezemben volt a részletes szerelési útmutató - ami azzal kezdte, hogy ezek otthon is elvégezhető javítások -, plusz gépész volnék. Már a nyomatékkulcsról is hallottam, és nagyon szeretek szerelni. Meg egy kicsit tudok is – annak ellenére, hogy nő vagyok.
A nagy sárkány
Dögerős, darabos, agresszív traktor. Szétnyűhetetlen. A futómű nem kényeztet, de zseniális. Gyakorlatilag mindent megbocsájt. Nem érdekli nyomvályú, és hidegen hagyják a hosszirányú vágások.
Bakkecske
Szerencsére pár héttel korábban kezdtem a gyakorlati vezetést, így már volt bátorságom elhozni a gépet, és utána gyakorolni vele a vizsgákra. Azóta egy év alatt tízezer kilométert mentem vele. Egyszer sajnos sikerült fejre is állnom, de csak a plexitartó műanyag csavarok törtek le, meg egy tükör. Ja, és ami drága volt, a fejidom vékony csőváza is elhajlott.
Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.