Hollywoodi történet
Motoros merítés
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
Ítélkezzen Vespa-ajándékokért!
A Totalbike hasábjain hatfordulós Népítélet-versenyt hirdettünk. A legjobb írásokat vespás ajándékokkal díjazzuk. Van itt kávés szett, bögre és kulcstartó, de akad kulacs is. Ezekért nem kell mást tenni, mint a szezonra készülődve írni egy lényegre törő ítéletet saját motorunkról.

Milyen is az ideális ítélet?
- tömör, lényegre törő, nem terjengős
- szépen tagolt, könnyen fogyasztható
- vannak benne konkrét árak, akár az alkatrészekről, szerviztermékekről
- szerviztapasztalatok
- konkrét tippek, trükkök a szereléshez, élmények a kiegészítőkről
- fotó a saját motorodról
Nem irodalmi-, vagy tesztíró pályázatról van tehát szó, itt a kevesebb néha több. Csak az új ítéletek játszanak, a felfrissített írások nem.

A játék hatodik, egyben utolsó fordulójában az ötödik kör lezárásától jövő hét péntek éjfélig beérkezett ítéletek vesznek részt. A mostani határidő tehát április 24. 24 óra. A nyertes személyéről ezúttal is a Totalcar és a Totalbike szigorú szerzőiből álló zsűri dönt.
A Totalcar és Totalbike ítészei szerint az ötödik hét legjobb ítélete:
Hollywoodi történet
Sajnos nem happy end a történet vége, a budai rakparton egy autós a parkoló öbölből akart visszafordulni, én pedig már nem tudtam megállni, így a vezető oldali első ajtót kaptam telibe. A szokásos kifogás, túl gyorsan jöttem, stb. nem ismerte el a hibáját - kénytelen voltam rendőrt hívni.

Persze ezen kívül is érkeztek jól megírt ítéletek, ezekből áll össze a mai merítés.
Budapesten ez a wunderwaffe
Nem szaporítanám túl sokat a szót, a lényeg: rengeteg időt és pénzt megtakarít ez a kis motor nekem. Oda parkolok, ahová szeretnék, bárhová gyorsan odaérek, mindezt 100 kilométeren 3 literből. Mivel négyütemű 50-es, a gázkar többnyire nullán vagy fullon van, de simán tudja tartani a forgalom ritmusát, kivéve a durvább budai emelkedőket.
Városban a legjobb
Ez is egy tipikus japán, kb. 150 centis emberekre tervezve. A kormány nagyon rossz helyen van, ilyen bilin ülős, kicsit előredőlős üléspozíciója van, tényleg szokni kell. Nekem nem sikerült, viszont ha kihajtom a hátsó lábtartót, akkor egész vállalható üléspozíciót kapunk. Ajánlom mindenkinek.
Monster – nomen est omen
A megbízhatóságról annyit, hogy ha rendszeresen szervizeled, meghálálja. Szervizelése ugyanolyan, mint bármely más, 1000-es V2-esnek. Eszi a gumit, a láncot. Húszezer kilométerenként van egy kb. 50 ezer Ft-os szíjcsere költség, de ennyi. Cserébe olyat ad, hogy azt érzed, most a világ legjobb motorján ülsz.
Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.