Jól karbantartott negyvenes
Motoros merítés
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
Munkába járós, málhás szamár
Nem hasonlítható össze egy Yamahával vagy Gilerával. Az első tárcsafékre nem is panaszkodnék. Teszi a dolgát, viszonylag jól adagolható, de nem fogunk fejre állni vele. A hátsó dobfék jelzésértékű. Valószínűleg csak azért tették rá mert kötelező.

Beteljesült szerelem a kezes fenevaddal
Embere válogatja, ki hogy bírja fekvős motoron a több ezer kilométeres túrákat, de nekem kompromisszumot kellett kötnöm. Így váltottam naked bike-ra. Mindig is tetszett ez a kategória, kb. annyira, mint a supersport, de a Z1000-be már a piacra dobásakor belehulltam. Idejében a legvadabb megjelenésű naked volt, mai napig időtálló a formája. Sőt, ez örök klasszikus marad, nem tömegmotor.
Jól karbantartott negyvenes
Ritka ronda, ha nem a valaha készült legrondább Kawasaki. A metálzöld nagyon mutatós, de szegény motor pont úgy néz ki szemből, mint egy tökön rúgott küklopsz. Legalább nem fog elcsábítani, hogy ezt tartsam meg, és majd a ZR-7s kerüljön eladósorba.
Itt a motorozás a lényeg, nem a motor
Jó párat megnéztem, mire megtaláltam az igazit. Voltak köztük nagyon csoffadékok, meg persze a tulajok is altattak mindenféle hülye dumával, hogy ennek gyárilag beremeg a kormánya, ha elengeded, meg ilyenek. Nos, nem.

Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.