Az ördög V2-es biciklije
Motoros merítés
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
Az ördög V2-es biciklije
Első motornak tökéletes választás volt, jó kis karburátoros V2, minden szépségével és hibájával együtt. Bár kezdőknek elég nyomatékos alacsony fordulatszámon is a V2 miatt, de két utassal kevésnek éreztem az erejét emelkedőkön való kigyorsításoknál. Sosem hagyott cserben, kivéve mikor a feszszabályzó bekrepált.

Beta
Az idomok kidolgozása nem túl szép, itt-ott sorjás. A tanksapka az olasz fröccsöntőipar szégyene, és szorul mint az állat. A kormányzárat akkor lehet bepöccinteni, amikor egyenesben van a kormány - nem mondanám, hogy ez a legmegfelelőbb póz.
Túrázásból ötös, de nem két személlyel
A kevés lóerőnek van két nagy előnye: az első, hogy hirtelen gázadásnál szimplán csak felgyorsul, de nem megy ki alólam a hátsó kerék. A második, hogy nagyon tartós a motorja, mert nincs kihegyezve a teljesítményre. Csak hétezres fordulatnál kezdődik a piros tartomány. Ezek a blokkok százezer kilométert minden probléma nélkül elmennek.
A nagy malac
A motor eleje kifejezetten nehéz, így intenzívebb gyorsításnál sem könnyül el. Ez számomra nagyon pozitív, hiszen ez az első váltós motorom. Tehát a rutin még nem mondható túl nagynak, azonban a sebességet szeretem.
Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!