A faceliftelt szocializmus
Motoros merítés
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
A faceliftelt szocializmus
Egy hónappal vétel után, hogy ne csak álljon az a motor, használjuk is, irány Lengyelország. Hát persze, hogy a világ végén, a lengyel-szlovák határon adta meg magát a főtengelycsapágy. Sebaj, ez a kaland. Blokk szét, új csapágy be, blokk össze, gyerünk tovább.

Smooth operator
Szumma-szummárum: egyszerűen nem jut eszembe olyan motor, ami ennyi pénzért ennyi teljesítményt, használhatóságot és ilyen nevetséges fogyasztást nyújtana. A 95 lóerő épelméjű embernek igenis untig elég egy sporttúra-motorban.

Bee, az aranyos méhecske
Az üléspozíció nekem megfelelő, három szintben lehet állítani, ahogy a plexit is. Szélvédelem megfelelő, egy magasabb plexivel még jobb lehetne. A gyári kipufogóval elég halk, de egyelőre nem tervezem a cseréjét, mivel ebben van egy power szelep, ami pont középső tartományban teszi erősebbé a gépet, én meg azt használom gyakrabban.
Igénytelen és mutatós
Nagyon pörgős, semelyik fordulatszám-tartományban nem okoz meglepetést, egyenletesen adja le a nyomatékot végig. Én úgy gondolom, 6000 fölé már nagyon felesleges hajszolni, 3-6000 között él igazán, és akkor a fogyasztása is remek. Négy liter fölé nem nagyon sikerült vinni még.

Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!