A Harley Road Glide Special hard candy fényezése sokaknak túl csicsás, de élőben nagyon ütős.
Fotó: Totalbike
A Honda CRF1000L Africa Twin a Honda idei legnagyobb újdonsága. Soros kéthengeres blokk, opcionális dupla kuplungos automata váltó és valós terepképesség: a régi elvek a legmodernebb technikákkal.
Fotó: Totalbike
A Harley-Davidson tradicionálisan máshogyan áll a fejlesztéshez, mint az európai vagy japán gyártók. A Harley-Davidson Softail Slim viszont idén nem csak új fényezést kapott, hanem új blokkot is, mégpedig a márka legnagyobb légűtésű V2-eset. Ez 1802 köbcebtit jelent, amihez 148 Ny nyomaték és körülbelül 100 lóerős teljesítmény társul.
Fotó: Totalbike
Suzuki GSX-R750 - az 1986-ban bemutatott, és 1987-től megvásárolható modell egy legenda, alapjaiban változtatta meg azt, amit addig a sportmotorokról gondoltak. Sokan ezt tekintik az első modern sportmotornak - a maga idejében ilyen erővel és kezelhetőséggel csak a bereszelt versenymotorok rendelkeztek.
Fotó: Totalbike
Fotó: Totalbike
A Softai Slim katonai fényezése másik hostessel is működik.
Fotó: Totalbike
Erről valamiért lemaradt a motor: Yamaha YZF-R1, pályázására felkészítve.
Fotó: Totalbike
Állítólag a világ bizonyos részein teljesen elfogadott látvány egy quad három lenge öltözetű nővel.
Fotó: Totalbike
Suzuki GSX-R1000 tanulmány: a japán gyártó nem véletlenül halogatja az új modell bemutatását, hiszen az 1986-os sikert szeretnék megismételni. Ebben benne van minden, amit egy sportmotortól elvárhatunk - a forma viszont közel sem üt akkorát, mint az előre beharangozott műszaki tartalom: kipörgésgátló, üzemmódkapcsoló, változó szelepvezérlés, rajtautomatika, csúszókuplung, váltóasszisztens, külső tartályos első teleszkópvillák...
Fotó: Totalbike
Nem rendeltetésszerű Harley-használat.
Fotó: Totalbike
Harley-Davidson Street Glide, ez már a vízhűtéses hengerfejű változat.
Fotó: Totalbike
Ez sem a klasszikus motoros pozíció.
Fotó: Totalbike
Ismét a Honda Africa Twin.
Fotó: Totalbike
Fotó: Totalbike
Fotó: Totalbike
A Kawasaki ZX-10R tavaly másodjára is behúzta a Superbike VB győzelmet, és állítólag az ott szerzett tapasztalatok alapján született meg a 2016-os szériamodell.
Fotó: Totalbike
Fotó: Totalbike
Egy jó Sportster Iron a pokolban is jó Sportster Iron marad!
Fotó: Totalbike