"Majd megyünk körbe-körbe"
Le Visonta: Team24H
Kollégák vagyunk. Már tavaly is nagyon szemeztünk a gondolattal, és Zoli ötlete volt, hogy induljunk a Le Visontan, ami végre idén össze is jött!
Már-már Hitchcock-i feszültségépítés, hogy a bemutatkozó végére sem tudom meg, a 24H a munkahelyük neve, vagy a verseny időtartamára utal, ne adj isten ez egy amolyan duplafenekű csapatnév, és mind a kettő igaz! A Team24h-nak ez lesz az első Le Visontája, így nem alaptalan a félénk hozzáállás. A veterán csapatokat az arcoskodással palástolt rettegésről lehet felismerni.
A Team24h rengeteg lelkesedéssel, alapos és jól átgondolt stratégiával (!), illetve egy vizes, nagytestű/kiskerekű robogóval vág neki a megmérettetésnek, amit miután az előző tulajdonosa sem tudott sokáig beindítani, nem volt szívünk otthagyni!
Idén már a regisztrációt sem bíztuk a véletlenre! Felváltva őrködtünk a totalbike.hu felett, végül Zoli volt a szerencsés, aki a hatodik érzékére hagyatkozva még mielőtt elment volna a gépétől, adott egy esélyt a CTRL+F5-nek, és milyen jól tette! Lecsaptunk, hurrá indulunk!
A csapat stratégiáját illetően nagyon titkos terveink vannak, de annyi biztos, hogy a "majd megyünk körbe-körbe" filozófiát követni fogjuk. Robogós tapasztalatlanságunkból fakadó önbizalmunk is csak előnyünkre válhat.
A Csapat
Dávid Zoltán: két éve nagy szerelmese a motorozásnak, ekkor szerezte meg ”A1” kategóriás jogosítványát. A legnagyobb élménye egyértelműen az első motorozása, ahol többet vezetett, mint összesen előtte a tanfolyam során. Amilyen akadályt csak el lehet képzelni, az szembejött vele, de a motorozással járó szabadságélményt ezek sem tudták csorbítani. Zolinak az a legfontosabb, hogy jól érezzék magukat, így a robogó kiválasztásánál a többiekre hagyatkozott, de szeretne még a megmérettetés előtt gyakorolni rajta.
Simonyi Balázs: több mint tíz éve ült először robogón, majd egyre nagyobb járművekre váltott, most is épp ilyenen edz a versenyre. A lelkesedés mellett szerinte nagy erősségük, hogy minden felmerülő problémára van legalább egy szakértőjük. A regisztrációban Balázs az utolsó időszakot vállalta, de addigra már szerencsére bejutott a csapat.
Kenyeres László: korábban nem különösen érdeklődött a motorok iránt, az utóbbi 6 évben azonban annyira rákapcsolt, hogy már bőven túllépte a 100 ezer kilométert. Mint a legtestesebb csapattag, megígérte, hogy a készülés során lefogy néhány kilót és sokat gyakorolt az utóbbi hetekben, próbált minél kevesebbszer megállni, a zordabb, esős időjárás sem térítette el a felkészüléstől. Laci kedvenc motoros élményei mind festői tájakhoz kötődnek, mint a Grossglockner az Alpokban, a horvát tengerpart vagy a Death Valley Nemzeti Park.
Basiszta József: gyerekkora óta szívesen vezet bármilyen járművet, legyen az gokart, autó, vagy akár kerékpár. Komolyabban motorozni mindössze 6 éve kezdett, azóta a többi járgány kissé háttérbe szorult. Robogós karrierje két szakaszból áll: srácként hajtott egy ötvenes Suzuki Rant és most, cirka 2 évtizeddel később a Le Visonta okán ül szeretett literes V2-ese helyett időnként az 50 köbcentis jószágra is. Az ő szavaival élve paripájuk egy "közepesen szutyok robogó", ami tökéletesen megfelel céljaiknak: laikusként a szórakozás hajtja őket, na meg persze hogy ne essenek el. Pontosabban, ha lehet, minél kevesebbszer.
Senor Tamás: igazából régebb óta motorozik, mint nem, erősségüknek is a sok motorozással töltött időt tartja. Eredetileg ő a csapat szerelője, de még arra is sor kerülhet, hogy beáll versenyezni, ezért sokat edz, fut és egyhuzamban motorozik. Kedvenc motorozós helyszínei Dobogókő és a Kékestető, a sok megtett kilométert Simson és Honda járműveknek köszönheti.