Az esélytelenek nyugalma idén is működik

Le Visonta 2016: 3Diots By Motomax

2016.07.15. 17:24

Idén megpróbáljuk a bohókás fizimiskánkat hátrahagyni, és komolyan venni a versenyt. Vagyis inkább magunkat.

Tavaly tényleg nem nyerni jöttek, a mezőny talány legnyomorúságosabb járművével vágtak neki a 24 órának. Idén viszont már nem lazáznak, komoly igazolások voltak a háttérben. És ha egy belsős infót megoszthatok: a 3Diots By Motomax-nak köszönhetjük, hogy Le Visonta hivatalos verseny, nem egy szürke zónában mozgó akármi – az ő csapatuk intézte idén is MAMS regisztrációt és a hivatalos dolgokat. 

Az idei évben az új igazolt versenyzőink mellett új robogó is várható, ha a federáció nem akadályozza meg... Kicsit csalunk is, mert egy égi társunk erejét is segítségül hívtuk, és az ő kedvenc robogójával vágunk neki Le Visontának, hogy nagyszerű versenyzői eredményeivel és szellemiségével, felhőkről lógatott lábbal vidáman segítsen nekünk. Remélem nem zárnak ki bennünket, ha Pető Ádám is velünk tart!

Most sokkal több időnk lett volna mint tavaly, de igyekeztünk ezen kényelmes állapotról tudomást sem venni. A mottónk nem változott: az esélytelenek nyugalma veszélyes fegyver, és mi nem félünk használni!

Az előző évi stressz megnyirbálta a vállalkozói kedvet, ezért két új pilótát szereztünk be a vidéki jedi, illetve jetiképző intézet veterán hallgatói közül.

Gerendás Szabolcs: Az ívek királya. Az amperek őrzője. A kapacitás számlálója! 365 nap alatt az elektromobilitás fenegyereke lettem! Számos eredményt zsebelek be versenyről versenyre a KTM elektromos motorommal. Jelszavam: csak csendben, csak halkan, hogy senki meg ne hallja.... No de most! Most adok az 50-es blokknak, és a szúnyogcsődör hanggal belebegem a versenypályát! Füldugót persze használok, hogy megmaradjon a csendes száguldás érzése.

Kis György: Alias KicsiJuruj. Az orosz kapcsolat. Egy év alatt még tökéletesebbre csiszoltam tapasztalataimat az 50-es robogók területén. Rájöttem, mire jók a rugók, a súlyok, a rezonátor, a nyitott légszűrő! De minek is? Ez itt nem erről szól. A régi iskolát követem. Kinyitom a hölgyek előtt az ajtót, átadom az ülőhelyem idősebbeknek a metrón, és csak berúgós motort veszek. Szörnyen hagyományőrző ember révén, a megszokások rabja ként idén sem tudtam kimaradni a 35 fokban körözők táborából!

Kerekes Zoltán: Médiamumus. Relatív ő kreatív. Jobb nem lettem, de legalább öregebb igen. A tavalyi száguldást (és eredményeimet) mérlegelve, átgondolva családi helyzetemet és családfenntartó szerepemet szűkebb szeretteim körében, megmaradtam a digitális világ vonzásában. Miközben próbálom csitítani a bennem lakozó aszfaltbetyárt, küzdök a média sugallta hírnév kecsegtető lehetőségeivel is. Próbálom visszafogottan kezelni a csapat által kapott hatalmam, vagyis hogy én írok ki mindent a sajtónak!

Hermann Henrik: A szövetség elnöke, az erő birtoklója. A motoros társadalom koronázatlan királyaként számos területen kipróbálta már magam. Hatalmammal nem visszaélve, technikai tudásom csillogtatva ismét bizonyítom, hogy nem a súly teszi a motorost, hanem a tömeg, ami kanyarokban jobban csúszik a gumikon, de akár lapján is! Jelszavam: Győzzön a jobb, vagyis mi! És a verseny a célig tart!

Pillmann László: a titok örzője a jövő reménysége, Chuch Norris padavánja. Nektek Csák László! A járművek területén szerzett tapasztalatomat felhasználva komoly kihívásnak látom, hogy ilyen egyszerű szerkezettel körözzek egy ilyen kicsi pályán. A motorversenyzői múlt reményeim szerint nem fogja összezavarni az érzékeimet és mestereim tanítását követve az erőtől átjárva, az aszfalt felett lebegve bizonyítom be az erő létezését! Ha ez nem megy, akkor szimplán mindenkit lenyomok a kanyarokban külső íven!

Kövesd őket Facebookon!