Legnagyobb motoros parák

Beharangozó: Totalbike Motoros Tréning

2016.07.28. 11:38

Nehéz a motoros parákat rangsorolni, nálam a nagyvadak (szarvas, vaddisznó) vezetnek, utánuk jön a hátulról becsapódó elbambult teherautós.

Figyelmetlen nyergesvontatóval még nem volt dolgom, de őz, szarvas és vaddisznó már felejtette el megadni a jobbkezet - sőt, ennél az esetnél konkrétan ott voltam. Ezektől rettegek, mert elkerülhetetlenek, de a többségnél mégsem ez a kettő akadt be a legjobban.

Ha lenne hivatalos motoros-para toplista, a megcsúszás egészen biztosan előkelő helyen lenne. Nyilván külön kell választani a féktávon, a kigyorsításkor és a csúszós kanyarban csak úgy kieső motor eseteit - az első kettőnél általában a motoros túltolta a féket vagy a gázt, az utóbbiban pedig általában elengedi a gyeplőt, és pánikszerűen behúzott kuplunggal próbálkozik megoldani a bajt - pedig pont, hogy okosan adagolt gázzal és hátsó fékkel azért ezeket el lehet kerülni. Ha mégsem sikerülne, érdemes elolvasni ezt a kiváló cikket, hiszen egy jól előadott sztoriból elég sokáig meg lehet élni.

Kapcsolódó
Hogyan meséljünk motoros balesetet?

Hogyan meséljünk motoros balesetet?

Ha idejében elkezdjük retusálni a történetet, kreténből hőssé is válhatunk. Nosza, lássunk neki.

Az egészen biztos, hogy a motorozás alapból nem veszélyes, sőt, kimondottan biztonságos - a műfaj rossz híre abból származik, hogy ha baleset történik, akkor annak szemmel láthatóak lesznek a következményei.

Tehát érdemes vezetéstechnikai képzésbe fektetni, hiszen sokszorosan megtérül. Egyfelől aki magabiztosan uralja motorját, sokkal jobban élvezi a nyeregben töltött időt, másrészt minden elkerült eséssel százezreket lehet spórolni.

Kapcsolódó
Fejleszd velünk a motoros tudásod!

Fejleszd velünk a motoros tudásod!

Két óra villámképzés jó áron, profi instruktorokkal, színvonalas környezetben. Gyertek, garantáltan fogtok újat tanulni a motorvezetésről.

Pont ezért lesz vasárnap (2016. július 31.) Totalbike Motoros Tréning a Hungaroring tanpályáján, ahol 8000 ezer forintért részt vehetsz egy alapos villámképzésen. Két óra kevés idő, viszont a robogós tréning tapasztalatai alapján nagyon sokat számít, két fékkar ára igazán nem sok azért, hogy profi instruktorok segítségével megtanulj fékezni, magabiztosan mélyre dönteni és megtapasztald, mit kell tenni, ha elkezd csúszni a motor.

Itt tudsz jelentkezni.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10