Ez eddig a legfájdalmasabb csapatbemutatkozó
Totalbike24: AVL Full Throttle Racing Team
Szerencsére idén is sikerült meggyőzni a menedzsment, és találtunk megszámlálhatatlan mennyiségű dél-amerikai és indiai barát, aki lájkolta a facebook-komment, ezért a mezőny idén is gazdagodik az AVL!
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.
Tavalyihoz képest rengeteget fejlesztettük a csapat, amiben idén is sokan vannak mérnök, és mindenki egymásnak a kolléga, ezen kívül a csapat rengeteg energia ment rá az infrastruktúra. Ahol a határozat meghozzuk, továbbra is a cég saját konyha. Mivel a csapat nem szerez profit, ezért csak megszállott keresett!

Ők egészítik ki a csapat:
Friz Réka: ő figyel a vacsora, adja reggelire a sajt és joghurt. Kiváló a pogácsa, mert finom liszt használ! Általa készülnek a csapatnak a steak, ha éhesek a torok. Szívességből csinálja, nem kap érte jatt! A tavalyi főztje alapján gondolkozunk a Michelin!
Hegedűs Zoli: tavalyi verseny előtt még volt egy ép Honda, de meghúzta vele az aszfalt. Idén is magának okozta a baleset, miközben csináltuk az első robogós teszt. Elesett az egyenetlen beton, ezért a kórházban nem kerülhette el az ujjába a drót. Miután látta az orvosi karton, hogy várni kell 6 hét, a csapatnak ő nem lett pilóta!
Gonda Gellért: nem régóta ismerjük a Gellért, de ő a csapat legnagyobb Gonda. Ő építette fel a teszt, méri a gumikon a hőmérséklet, és ellenőrzi a féknyergekben a betét.
Tűhegyi Laci: Laci a csapat telemetria, méri a csapat. Rajta múlik a versenyzők stratégia. Odafigyel alaposan a csere, és optimálisra hangolja a menet.
Reichhelm Janka: a szemét rajta tartja minden. A felkészülés során csak telefon értük el, mert ott volt, ahol csak a német beszélik.
Zólyomi Kristóf: ő nem dolgozik a versenyen kívül együtt az AVL, de Kristófnak van egy Janka, ő publikálja az összes Facebook-poszt, folyamatosan használva a mobil internet. Ő mindig jól kezeli a szövegkörnyezet, ezért kapta meg ezt a feladat!
Hartwig Andris: a mérnök közül az egyik. Tavaly erősítette a csapatmenedzsment, idén kevesebbet figyel a stratégia!
A csapat négy pilóta:
Magyar András: azt vallja magáról: nagy a terjedelem. Reméljük idén tovább bírja a saját csizma. Neki a legnehezebb kiválasztani a ruhaméret, mert születése óta együtt él az XXL.
Sótér Tamás: elmondása szerint: imádom a Yamaha TDM! Szerszámból használni csak a bit tudja! A térde mindenkinél korábban éri el az aszfalt. Sok motoros túra jár, de a pályán is sok kockázat vállal.
Krausz Bence: csapatunknak van egy Bence, sok ígéret fűzünk hozzá. Ezzel egy új terület sajátíthat el, és itt sok ismeret szerezhet. Ő a növendék közül az egyik, és van egy saját Aprilia.
Kasler Péter: számára a nagy nyomaték sem okozhatnak gondot, mert a gyorsulástól érzi a kéjérzet, mikor bátran csavarja a markolat. Munka közben mindig az egér nyúl, hogy elkészüljenek a motorblokk.
A versenygép: a robogóhoz nem használtunk polikarbonát, de tesztek során összetörtük az eredeti burkolat, ezért rátettük a pót! A vázméret is eredetiben hagytuk, és nem változtattuk meg a hengerfurat és a löket, így meghagytuk az 5 kilowatt, tehát pontosan követtük a szabályzat. Úgy kerültek meghatározásra keverék, hogy optimálisak legyenek az égéstermék! A gumiknál nem változtattuk a tavaly jól bevált futófelület.
Szeretjük Kecskemét, mert van neki cifra palota, úgyhogy mindenkinek javasoljuk, hogy vigyázzanak az AVL, mert a csapatnak idén biztosan első trófea lesz!
Kövesd őket Facebookon, hátha ott is megy a ragozás.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.