TB24: Wine Mine Racing
Várjuk a versenyt és a tudásunk legjavát próbáljuk adni, de közben jól szeretnénk érezni magunkat egy remek baráti társaságban és egy pazar motoros közösségben. Hogy miért is jelentkeztünk erre a versenyre? Azt a mindenki álltal jól ismert ősi kínai mondás fogalmazza meg, mely szerint: a fiúk sosem nőnek fel, csak a játékok lesznek egyre drágábbak :D
A nevezéskor még nem volt meg a versenygép, de végül egy kereskedő a szárnyai alá vett minket, és biztosítja csapatunknak a versenyrobogót és a kellő mennyiségű pótalkatrészeket.

Anti 190 cm magas, szálfa szingli gyerek, de nem adjuk a csajoknak, mert neki a pályán kell bizonyítania, hogy a Suzuki SV után a sokkal erősebb 50-es paripát is meg tudja ülni. Esetleg a verseny 20. órájában egy hátmasszázst kaphat, mert a robeszon biztos elgémberedik a térdeivel a nyakában.
Johny a profi, a megrendíthetetlen, ameddig nincs változás a színekkel sem foglalkozik. Yamaha FZS mocija után gyerekjáték lesz neki a pályán tartani a technikát és testi adottságai miatt - vaságyastól 50 kg - alatta fog megszületni csapatunk körrekordja és top speedje.
Gyuszi csapatunk legalacsonyabb tagja, valoszínű sámlit viszünk, vagy bakot tartunk, hogy fel tudjon ülni a mocira. De ismeritek a klasszikus filmet? Óvakodj a törpétől :D Szabadidejében szintén egy Yamaha FZS büszke ridere.
Hala a csapat esze, motorja. Szereti megmondani, hogy mi legyen, de fogalma sincs semmiről, viszont jól adja elő. Ex-profi sportolóként az erőnlétével nem lehet probléma, de a motoros tudásával annál inkább. Szegény Yamaha FZ6N típusú vasparipája is egy igazi motoros után kiált.
Dobesz a sajtós, aki még nem dolgozott semmit a pénzéért. Yamaha FZS motorkerékpárját ő is szereti hajtani, de sajnos az alkoholt is kedveli, így a csapatunkban csak a firkász szerepét töltheti be, mert a piálás azonnali kizárással jár, nem kockáztathatunk!
Márk a csapat szerelője a híres Rolex gyárból érkezett. Sajnos eltanácsolták, mert a finommotoros kézmozgások nem igazán mennek neki, így mardt a nagyobb alkatrészeknél bütykölés, mint például a karbi, dugattyú, variátor. Örülünk, hogy segít nekünk, mert nélküle nem állna össze a technika.
Ezek lennénk mi.
Támogatók:
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.