Reggel 6 óra 24 perc. Munkahely, kollégák, dolgozik a kávéfőző és ébredezünk. Szokásos reggeli mobilon Facebook, Totalbike, Használtautó tekerés. Hopp „Nevezzünk már a Gergő Derbi robogójával erre a 24 órás robogóversenyre”, - hangzik el a mondat. „Oké, nevezzünk, végül is miért ne?” – jött a válasz. Így elindult a dömping.
Akkor szedjünk össze egy épkézláb csapatot, kik vannak itt a konyhában. Rendben, itt a Gergő, övé a motor, alaptag, neki már megvan a belépője.
Szabó Gergő aki 31 éves, több mint 6 éve tolja az Audiban mint lézerhegesztési technikus a karosszéria üzemben. Motorokhoz sok köze ez idáig nem volt, inkább a szép francia autókat kedveli. Azonban most változás jött az életébe, folyamatban az „A” korlátlan jogsi megszerzése. Ha minden megvan, jöhet kezdésnek egy gixer 600, így a továbbiakban nem kell a házi motortoló verseny 1. helyezettjének lennie.
Itt van még (a képen középen) a Szalánczy Zsolt aki szintén 31. életévét tapossa, itt is már a B-oldal forog, Audiban azon belül is hasonlóan mint Gergő a karosszériagyár régi bútordarabja. Szabadidejében tonnaszámra szedi a pálinkát a meggyfákról, ahová egy Honda Transalppal jut ki. Minden motoros élményét a nagy kategória előtt egy Kinetic illetve egy Babetta nyújtotta. Perverz módon az ő szíve meg a japán autókhoz húz.
Az ötletgazda Poór Bence, motoron jobbról az első (amit láthatóan nem élvez), 25 éves, szintén az Audiban dolgozik a már említett karosszériaüzemben a karbantartáson. Viszonylag újonc a gyárban, a ragasztástechnika a fő csapásvonal a karrierútján. Szabadidős tevékenysége egy Lada Niva 4x4 komplett átépítése és felújítása off road stílusban, amíg viszont ez nem készül el, marad a CBR600F. Tehát már van két csapattag aki ült motoron.
Akinek már nem jutott hely a képen a Derbin, Ő Sax Péter. Életkor 31. Munkahelye változatlanul az Audi karosszériagyára, ezen belül szintén a karbantartás. Van egy garázsa, ahol mindenféle kétkerekű járgányt is megszerel, akkor is, ha egy kosárban érkezik. Meglepő módon kedvenc autómárkája a BMW, azokból is inkább a töröttek. Épet még nem vásárolt. A harmadik csapattag aki nem csak 10 km-t ment motorral, és nem csak tolta.
Illetve utoljára, de nem utolsó sorban, aki még a képen sincs, a sajtós, akinek nem kell motorra ülni, Balogh Dániel, 28 éves, már lassan le sem kellene írnom, de az Audiban dolgozik a már sokat említett karosszériagyárban a karbantartáson. Egy ideig gyűjtője a tekerős kis mopedeknek (Puch, Kreidler), azonban megelégelve mindet eladta, és most hasonlóan Gergőhöz, folyamatban az „A” korlátlan jogosítványa. Illetve egy fontos dolog még, ő Audit vezet. Íme.
Végül pár szó a gépállatról, aki utolsó útjára készül ezzel a versennyel. A motor egy 1999-ben gyártott Derbi Atlantis. Léghűtéses illetve kétütemű. A járgány már viszonylag sokat látott az általa futott 19.000 km következtében. 2 évvel ezelőtt egy sajnálatos hiba folytán a motor besült, leállósávra kényszerült. 1 évvel később leporoltuk és gyári alkatrészekkel felújítottuk. Ezen állapot a kiindulási pont, és most folyamban van a motor felkészítése a versenyre. Számos alkatrészt cseréltünk illetve cserélünk, melyet az OEM-Parts biztosít számunkra. Köszönjük szépen ezúton is!
A cél kitartani mind a 24 órán keresztül, illetve életben tartani a motort, ami véleményünk szerint a legnagyobb kihívást jelenti. Egyéb esetben, ha emellett valamilyen helyezést sikerülne elérni, az maga lenne a mennyország. Kérünk titeket, hogy kövessetek minket a Facebookon illetve gyertek és szurkoljatok nekünk Kecskeméten is. Hajrá ARC!
Kedveljétek őket Facebookon is!
Támogatók:
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
3 hónapon belül 2 visszahívást kaptak a hibrid Kawasakik
Komoly probléma miatt hívták vissza a Z7 Hybrid és Ninja 7 Hybrid modelleket, ráadásul ez rövid időn belül a második akció.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.