2018.07.16. 15:36

Végtelenül boldogok vagyunk, hogy idén is megírhatjuk ezt a bemutatkozó posztot, ugyanis pár nappal ezelőttig nagyon úgy tűnt, hogy idén ki kell hagynunk a versenyt... Akaratunk ellenére.

Tavaly beszopták, ők voltak azok, akik javasolták, hogy az első három helyezés motorját bontsuk meg, és zárjuk ki azokat, akiknek nem tükröz gyári állapotot a motorja. A második helyen értek be, és amikor lekapták a hengert, ronda köszörülés volt a kipufogócsatornánál. Meglepődtek, de nem reklamáltak, tök sportszerűek voltak. Idén úgy volt, hogy nem jutnak be - pedig ne tudjátok meg, hogy a Moto28 részéről milyen nyomasztás ment felém, hogy hátha van valami kiskapu. Kiskapu nem volt, viszont amikor jött pár visszamondás, és a várólistán elkezdtem végigmenni, hogy ki szállna be extrarövid felkészülési idővel, ők lecsaptak a lehetőségre. Hát így került be a versenybe a bulibárók másik 50 százaléka.

Az elmúlt évekkel ellentétben idén nem sikerült az első körben bejutnunk, 37 másodperccel kellett volna gyorsabban kitölteni a jelentkezést. Aztán jött a második kör, a sorsolás. Itt sem voltunk sokkal szerencsésebbek, nem húzták ki a csapat nevét. Ez volt az a pont, amikor kétségbeesés enyhe érzése megjelent, de a lelkünk mélyén erősen reménykedtünk és kerestük a megoldást. Végül Fortuna kegyes volt hozzánk és egy visszalépésnek köszönhetően odafértünk a végére.

Idén is a Moto28-al közös égisz alatt indulunk, és hozzuk a szokásos formát: pénteken VIP buli for everyone, szombaton délelőtt önmagunk összekaparása, majd a versenyen anyait-apait beleadunk. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is a top10, de méginkább a dobogó a cél.

Mivel a Moto28-al közösen indulunk, így a kisegítő személyzet is közös, ezáltal a full extrás cateringről idén is Lovas Dániel és segédje gondoskodik, a csapat jó híréről pedig Klement Péter és Sára László sajtósok gondoskodnak, akik két fotó és bejelentkezés között a csapat taktikát is simítgatják, formálgatják.

A csapatban minimális változás történt, a licenceseket érintő korlátozás miatt Ágó versenyzőként nem léphet pályára, de mindenképp velünk lesz idén is.

Versenyzőink:

Erdélyi Gaben

Gaben a tavalyi évet kénytelen volt kihagyni, idén viszont visszatér hozzánk. A legelső, visontai versenyen, Gaben volt az, aki megmutatta a mezőnynek, hogy bizony ez nem gyerekjáték, addig kell dönteni a motort, amíg csak bírod... Ezt az időmérőn úgy szemléltette, hogy a verseny történetének első esését mutatta be, hogy biztosan megértse mindenki, miről is van szó.

Juhász Viktor

Csapatunk megmondó embere, aki legalább olyan velős gondolatokat oszt meg velünk, mint amilyen hibátlanul motorozik. Az ős-Moto28 Team tagja volt, tavaly már a ProCaMoto színeiben folytatta és tanította meg a mezőnynek, hogy ha a duda szóra nem húzódik le előled a lassabb versenyző, akkor a sisak alól képes vagy hangosan tájékoztatni a versenyzőtársakat, hogy “Elnézést, gyorsabban érkezem, kérlek húzódj le, köszönöm!” vagy legalábbis valami hasonló módon...

És ne feledjük el a 3 éve elhangzott örök igazságát sem.

Szira Roland

Az ember, aki tavaly a rázóköveken ugratott a motorral. Unalmában. Az ember, aki megszámolni sem tudja már, hány autóval és motorral ment nagyon-nagyot. Az ember, aki a bulibáróság fogalmát megtanította a Totalbike24 résztvevőinek. Roland. Vadpápa. Csörgőkígyó.

Turai Ferenc

Feri a csapat bölcse, akiről jó ha tudod, hogy mindene IS van és ez a képessége igen jól jött tavaly gyakorlatilag minden helyzetben. Bármilyen probléma merült fel, Feri a legnagyobb higgadtsággal nyugtatott bennünket, hogy ne aggódjunk, máris hozza a szükséges szerszámot/eszközt/bármit. Tavaly megmutatta, hogy igazándiból két versenyetap között nem nagy kunszt kiépíteni egy HD élő-közvetítéses rendszert. Csak úgy, mert miért ne.

Kedveld őket Facebookon!

Támogatók:

Az oldalról ajánljuk

3 hónapon belül 2 visszahívást kaptak a hibrid Kawasakik
  • Hírek

3 hónapon belül 2 visszahívást kaptak a hibrid Kawasakik

Komoly probléma miatt hívták vissza a Z7 Hybrid és Ninja 7 Hybrid modelleket, ráadásul ez rövid időn belül a második akció.

tegnap, 09:31
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
  • Hírek

Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t

Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.

november 22., 13:29