TB24: MotoGyéPé
Valahol a homályban rémlett, hogy volt már ilyen verseny, majd jött az FB bejegyzés, hogy mindenki készüljön, mert hamarosan nyílik a nevezési időablak. Nos, akkor merült fel az ötlet, hogy menjünk. Ketten a négy versenyzőből egy irodában ülünk (Ádám és Zoli), úgyhogy szóban gyorsan megegyeztünk, hogy ezt nem hagyjuk ki. Benjamin szintén munkatárs, úgyhogy elég jól ismertük, egyből tudtuk, hogy Ő benne lesz. Viktor pedig gyerekkori barátság révén kapcsolódik, barátot meg nem hagy ki jóból az ember, úgyhogy neki is szólva lett, hogy csapattagunk lesz.
Nevezés napján ujjak az egéren, nyomtuk is a gombot. Aztán jöttek a nehézségek, hogy csapatnév meg géptípus. Itt egy picit elakadtunk, lévén ilyen felkészültségi szinten még nem jártunk, úgyhogy esélytelen volt az első fordulós bejutás. A csapatnév természetesen itt is spontán - aminek nyomdaképességére egyébként belső bizalmatlansági szavazás is indult - a géptípus meg a hahun elérhető legtöbb moped per totalbike top 10 ötvenes robogó hányadosából került meghatározásra. Persze mire mindezt megszültük, már rég lekéstünk, a sorsolás pedig nem segített. Maradt a fohászkodás, de, ha jól emlékszem eléggé a végén voltunk a várólistának. Aztán egy szép pénteki napon jött az email, hogy a címzett három csapat közül egy bekerülhet - természetesen ebből a háromból is utolsók voltunk - de itt a példa, hogy csodák márpedig vannak. Bekerültünk.
A felkészülésről nehéz lenne regényt írni, mert még javában tart, most, hogy két-három napja elkezdtük. Lelkesedés van, egészséges szintű izgulás már van, növekvő telefonszámla alakul, hozzáértő segítő barátok vannak.
Céljaink csapaton belül egységesek, ami, mint tudjuk, sokat számít. Végigérni a versenyen, top10, top3, celebség, csillogás és hírnév.
A csapat tagjai:
Versenyzőnk Ádám, a versenyzői brigád legfiatalabbja, matekmazoista, hayabusaninja. Multinál nevelkedett, csak a minőséget tartja szem előtt...elméletben...gyakorlatban meg...reméljük jól számítja majd ki a szükséges dőlési szögeket, nem úgy, mint ősszel.
Versenyzőnk Viktor, Ford-ok jézusa, a Ford tulajdonosok pásztói könnyező szűz mária szobra. Komolyan, hozzá járnak, ha már csak a csoda segíthet. Kézrátétellel gyógyít, persze van, hogy az több napig tart. Lassan 10 éve motorozik-robogózik, ha jól emlékszem Komárral kezdte, most épp Burgmanozik.
Versenyzőnk Benjamin, tanár. Szó szerint. Persze csak volt, mert valamiből meg is kell élni - el innen csúnya politika. Szóval mondani azt tudja. Amúgy lelkes utazó, világfelfedező, motivációs kaszkadőr. A pipás márka szlogenjét róla találták ki. Megy és csinálja. Gyerekkora óta motorozik, Java Mustang volt a kezdő, majd átült a Hayabusára.
Versenyzőnk Zoli, világbajnok jégkirály, hokikapusok rettegett alakja. Vérében van a versenyzés, ha gokart közben látsz véres szemekkel melletted féktávon beeső alakot, az Zoli lesz. Riga Delta 16-tal kezdte (fent egy lent kettő), majd évekig versenyzett robogóval nagypályán - a budapesti forgalomban. Nyert. Azóta biciklis szurkoló.
Sajtósunk, Edina, a kamerák istennője, tollak és billentyűzetek koptatója, a szavak jóbarátja és a trollok trollja. Nem ismer sem embert sem istent, ha arról van szó, hogy megírja a sztoriban az igazat. Az ő igazát. Beszámol a négy versenyző összes ténykedéséről tényszerűen és örömmel. Motorozni ugyan nem tud de utasként élvezi ha “szembe fúj a szél, jeeee, jeeeejeee”. Pokolgép rajongó, piperkőc rocker.
Támogatók:
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
3 hónapon belül 2 visszahívást kaptak a hibrid Kawasakik
Komoly probléma miatt hívták vissza a Z7 Hybrid és Ninja 7 Hybrid modelleket, ráadásul ez rövid időn belül a második akció.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.