2019.06.04. 12:58

Tavaly mi voltunk az a csapat, akik a verseny pillanatáig alig találkoztunk. Pusztán telefonon beszéltünk, valamint a facebook csatornáit kihasználva kommunikáltunk. A háttérben viszont végig mindenki tette a maga dolgát.

Ezekre a srácokra idén oda kell figyelni. Tavaly úgy mentek három pilótával, hogy a versenyen találkoztak előben először, és így is a hetedik helyen végeztek, ezzel a pedig ők voltak tavaly a legjobb újonc csapat, és a Kanyarvadász név sem szerénytelen, a 1:05,674-ös legjobb körük alapján nyugodtan mondhatom, hogy a srácok kíméletlenül megfenik az íveket. - Zombi

Megannyi akadály gördült elénk még a versenyt megelőző utolsó pillanatokban is.A csapatot ért legnagyobb csapás az volt, hogy a 4. és 3. pilótánk a verseny előtt 2 nappal kilépett a kötelékből. Ez a veszteség azonban nem szegte kedvünket, sőt plusz motivációt adva a csapatnak, inkább olaj lett a tűzre, oxigén volt, ami izzásba hozta az egységet. Gyors szervezéssel és egyeztetéssel, egy huszárvágással átszervezve a feladatokat, a szerelőből lett versenyző, a sajtós lett a plusz segítő és elindultunk Kanyarvadász Racing Team néven 3 pilótával.

krt

Az endurace versenyek terén (is) újoncként, sikeresen vettük az akadályokat is és a kanyarokat is. Embert próbáló küzdelem után, végigküzdve a futamot, kialvatlanul, elcsigázottan, az utolsó órákban is vért izzadva, végül – mindannyiunk meglepetésére – előkelő helyen hoztuk be a vasat. A 24. óra után 7.-ként intettek le minket.

De a megpróbáltatásaink még ekkor sem értek véget. A szúrópróba-szerű megbontásos vizsgálatba mi is beleestünk. Így közel 40 fokban a leintés után azonnal szét kellett kapni a gépet. Utolsó utáni erőinket koncentráltuk és ezt a feladatot is teljesítettük, vagyis inkább csak túléltük.

A verseny után a fájdalmaktól és fáradtságtól elgyötörve egy könnyelmű kijelentést tettünk: „Soha többet TB24.” De két nap távlatából már, újra erőre kapva másként láttuk a dolgokat, ismét egységes lett a csapat! Egyértelművé vált, hogy a TB24 2019-ben sem rajtolhat el nélkülünk. Azt is tudtuk, hogy emelnünk kell a tétet, bele kell tennünk mindent, ami tavaly a kényszerűség miatt elmaradt.

Feltettük hát a lécet jó magasra és készültünk már előre. Csak akkor torpantunk meg egy kicsit, mikor a nevezés első körében nem jutottunk be. A második forduló azonban számunkra is sikert hozott...

A vér pezseg, a léc magasan, mi pedig az indulók között...

A technika az idei évben változott, de az, hogy az olasz vonal a befutó, az nem is lehetett kérdés. Nem változott viszont a tavalyi sikercsapat, hiszen a 2018-as futam összekovácsolt minket és a TB24-nek köszönhetően igazi barátságok is köttettek. Kiegészültünk néhány lelkes újonccal, akikhez nagy reményeket fűzve indulunk neki az idei nagy megpróbáltatásnak.

2018-as eredményeink és az átgondoltabb felkészülésnek köszönhetően gazdagodott a csapat néhány szponzorral is. Viszonzásul a legnagyobb mecénásunknak a támogatásért az idei évben Tutto Moto KRT néven találkozhatunk majd a rajtvonalon.

A pilóták:

• Dobos Károly (Karesz): akinél ha leszáll a lila köd, akkor nagyon megy, csak érjen oda a verseny startjára és ne lépjen szögbe! Napközben egy Scarabeot hajt, veszélyeztetve ezzel Kecskemét lakosságát, egyébként megméretteti magát az autós világban is. Nehéz volt megtartani a csapatban, mert az állandó versenyzői ajánlatok miatt alig marad ideje. Oszlopos tagként a szíve hozzánk húzott, menedzsmentjét meggyőzte. „Idén is inkább velünk, mintsem Michelisz Norbival!”

• Lukácsi Tibor(Tibi): Alapító tagként, régi motorosként, egy csomó fémmel a szervezetben sem eltántorítható a motorozástól. Bár alkata nem kifejezetten zsoké, a stabil, lassú köröket hozza, s ha szerencséje van nem alakítja át a motort sportmotorrá néhány eséssel.

• Molnár András (Kenyér): Szintén régi motoros, aki nem az 50ccm-ek világában élt ezidáig. „V2 forevör” a jelszava. Vele nehéz volt elhitetni, hogy a robogó is versenyképes, kiváltképp 24 órán keresztül, de végül beadta a derekát. Újként egészíti ki csapatunkat, így idén rá nagy nyomás fog nehezedni.

• Zsárecz Zoltán (Zoli): Csapatunk legrutinosabb versenyzője, aki nem csak a robogók világában jártas, hanem a krosszmotorok között is otthonosan mozog. Szívesen szerel, ezért időt és energiát nem kímélve ő vállalta az idei gépünk felkészítését. Kapcsolatait és szerelői tapasztalatait sikerült ötvözni versenyzői vérével, így az alapos felkészítés mellett a jó köridőket is szállítja majd.

Csapatunkat a háttérben többen segítik idén is.

Akik segítségünkre lesznek:

• Csipke Csaba (sajtós): Ő felel a megjelenésünkkel kapcsolatos információk szállításáért, de két fotó között jut ideje arra is, hogy segítse a pilótákat a váltáskor, tankoláskor.

• Vallyon Ádám: A boxutca sebeskezű tagja, akit arról lehet megismerni, hogy fülig érő szájjal gondoskodik a csapat jó hangulatáról miközben krumplit pucol, szendvicset készít vagy épp robogót tankol.

• Radics Ricsi: Csapatunk legfiatalabb tagja, aki vérbeli motorosként új élményekre szomjazik. Mi egy egész hétvégés megmérettetéssel oltjuk a szomját, ami reményeink szerint nem szegi kedvét a későbbiekben a motorozástól.

Természetesen nem maradhatnak ki a sorból a családtagjaink sem, akik egész évben elnézik nekünk, hogy nem egészen vagyunk normálisak!

Kövesd őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.