Utolsók, akik bíznak a Morini blokkban

Csapatbemutatkozó: Team24H

2019.06.05. 13:08

Rutinos csapat vagyunk, nem lesz semmi gond, ez a negyedik szezonunk!

Váratlanul erős csapat, 9. helyen végeztek, vagyis a top10 darálóját is bírták. Nagyon ügyesen mentek, és ha jól emlékszem, annyira, hogy még megbontásos vizsgálatot is kaptak a verseny végén, amin simán átmentek, full gyári géppel mentek. De nem csak gyorsak, bátrak is, hiszen ők az utolsók, akik Morini blokkos géppel mernek rajthoz állni. - Zombi

Első két évben egy Katanával indultunk, ami sajnos a második versenyén megadta magát 20 perccel a vége előtt. Nem gond, a csapat megszavazta a bizalmat, beadtuk a “szerelő mesterhez” - erről olvashattok részletesebben a 2018-as bemutatkozónkban.

Aztán jött a verseny és nem volt használható robogónk, ezért vettünk egy Motowellt, amit éppen sikerült behangolni a nagybani parkolójában. És végig szárnyalt a versenyen!

Nyilván tanultunk a múlt hibáiból és nem raktuk el a robogókat fél évre a garázsba... DE.

Na jó, valójában lassan, de haladtak a dolgok. A cél a Katana felélesztése volt, de másik szerelőben már nem bíztunk, ezért magunk kezdtük el bújni a könyveket, leírásokat, robbantott ábrákat. Pár alkatrész a szervizben “maradt”, pár magadta magát, sok időt elvett a beszerzés, de lehetett tesztelni. Levegő van, benzin van, kompresszió érzésre van, de a gyertyán szikra nincs. Elővettük a bűvös multimétert, és mutatott valamit, de nem azt amit kéne. Ezúton is üdvözlöm a mestert, akinek már nem volt türelme megtalálni egy hibás tekercset, de vetetett új CDI-t. Nehezen, de lett bontott tekercs, és lett szikra! Mi kellhet még? Türelem, idő és pár fok hogy a garázs előtt ne fagyjon le a kezünk.

Nehezen, de összejött, beindult a Katana, lett alapjárat, ígéretesnek tűnt. Akkor már csak az egy éve leszerelt idomok, csavarok, vario, szíj, tárcsa, kuplungharang kellenek hogy rajthoz álljunk. Sejtheti a kedves olvasó, hogy ez sem ment egyszerűen, és bő két héttel a rajt előtt nincs bejáratva a robogó. De nem adjuk fel, van még bőven idő.

Mint tavaly, idén is van B terv, a Motowell várja az újraéledést, az alkatrészeket megrendeltük. Az Aerox is bütykölés alatt, pitbike-nak tökéletesen bevált tavaly.

Bár az eredeti felbújtók továbbra is a csapattal vannak, a versenyzők változnak, ahogy évről-évre változnak a preferenciáink. Az új tagokat fogadjátok bizalommal és némi előzékenységgel. Vagy legalábbis amíg ki nem derül, hogy kezelik az 50-es kategóriát.

AndrásMint minden rendes gyerek, a szomszéd zöld simsonjával kezdtük a haverokkal, amit ha kellett 5 km-ről toltunk haza, ha kifogyott a benzin. Aztán jöttek az egyre nagyobb motorok és az egyre merészebb álmok. Már több mint 10 éve azért jelentkeztem pályabírónak, mert majd így a MotoGP csapatokhoz közel kerülve bekerülhetek valamelyik csapatba. 12 év álmodozás és gyakorlás után végre felfedezett a Team24H. Remélem sikerül a csapat és a saját álmaimat valóra váltani.

Péter, 37, projektmenedzser, 2x apa:Az én szüleim még motoron nőttek fel, Simson Starral utaztak a rokonokhoz, és később is mindig parkolt otthon legalább egy 2T keleti csoda (CZ175, Jawa mustang, TS125) amire gyerekként felmászhattam és álmodozhattam a vezetéséről. Az előbbi felsorolásból végül az MZ TS125 lett az első motorom, amit először egy ETZ 125 -re cseréltem, ami pár év múlva egy ugrással GSX-F 750 -ig evolválódott. A GSXF vezetése tette végérvényesen világossá a magam számára, hogy nem vagyok túramotoros, jöhetett a célszerszám: CBR954RR. Ezzel nagyon hamar a pályán találtam magam, aztán a családalapítással szinkronban megkezdtem a 10+ éves szünetelést. Persze időközben azért rozsdásodás ellen mentem pár kört Kakucson kupás MZ-vel, András csapattársunk EXC Supermotojával vagy éppen az euroringes bérmotorral. Az idei szezont egy K5 GSX-R750 pályamotorral indítom. Nagyrobogót napi munkábajárásra használok.Nagyon várom, hogy kipróbálhassam az endurance világot. Eddig szokásom volt 20 kör után néha kicsit szaladni a motorok után.

A háttérszemélyzet nagyrészt változatlan. Idén is jönnek barátok és barátnők, akiknek ezúton is köszönetet szeretnénk mondani. Nélkületek idén sem menne.

Kedveld őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.