Már nem vagyunk gyári csapat

Csapatbemutatkozó: ARC

2019.06.11. 12:47

A tavalyi, számunkra első TB24 után idén sem volt kérdés, hogy indulunk a versenyen. Sajnos a csapat nagyobbik részének nem lett jó a verseny időpontja, így már nem mondhatjuk el magunkról, hogy gyári audis csapat vagyunk. A kieső csapattagokat a legjobb utánpótlással helyettesítettük.

Kezdjük is:

Keszte „Vasnyűvő” Rudolf

Gyerekkora óta a motorok szerelmese. Tizenéves kora óta nem szereti, ha egy motor gyári állapotában közlekedik, így azokat rendszerint átépíti. Egyik épített motorjának a tesztje megjelent a Totalbike-on.

Egyébként nagyon komoly versenymúlttal rendelkezik: 1x20 percet ment a Pannónia Ringen, illetve 30 percen át bóklászott a Slovakiaringen.

Csőre „Egykerékenmegyek” Ádám

Szokásos story: először Szimó, majd jött az Emzé. Innentől nem volt megállás. Az MZ-t megépítette stunt motornak, és már mehetett is az egykerekezés. Jelenleg egy CBR 954-et hajt. Mint a kép is bizonyítja, a motorozás jobban megy neki, mint a biciklizés.

Hegedűs „Sorhárom” Máté

Audis dolgozó, így azért megvan a csapatnak az 50%-os gyári támogatás. 2015 óta húzza a gázt hivatalosan. Volt egy FZ6N-je, de túl soknak találta a hengerek számát, így átnyergelt egy Triumph-ra. Az Audin belül a lakkozó üzemben dolgozik, így nagy hangsúlyt fog fektetni a motor megjelenésére.

Sax „akkorisfelújítom” Péter

A tavalyi ARC csapat egyetlen megmaradt tagja. Van neki egy garázsa Győrben, amit szépen meg is töltött félkész motorokkal (főleg veteránokkal). A tavalyi TB24 volt az első versenye, ami meg is fertőzte. Nem volt kérdés, hogy idén benne lesz a csapatban.

Csicsai Judit:

Sajtósunk, jókedvfelelősünk. Reméljük, mindenről tájékoztatni fog benneteket, bennünk pedig tartani fogja a lelket.

És a versenytechnika:

A tavalyi versenyen egy injektoros SR50-nel indultunk... Sajnos. Nem bizonyult megbízhatónak a technika. Kb. két órát kellett szerelnünk a verseny alatt, de sajnos nem sikerült 100%-os állapotra visszahozni a motort. A leintéskor kb. 25 km/h sebességgel haladtunk át a célvonalon, de így is nagyon büszkék voltunk, hogy majdnem teljesítettünk 1000 km-t. Idén egy Piaggio Quartz-ot választottunk. A tavalyi versenyen indult már másik csapat ilyen motorral, megtetszett a forma, a technika.

Reméljük, idén a tankolások és pilótacserék kivételével nem kell plusz időt a bokszban töltenünk, és a tavalyi 25. eredményünknél jobb helyezést érünk majd el.

Kövesd őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.