Elon Musk legszebb álmait élik élesben

Csapatbemutatkozó: E-Car Salon Racing Team

2019.06.12. 16:32

Amikor tavaly elindítottuk az elektromos kategóriát, volt sok kritika, hogy úgysem tudnak végigmenni. Nem zavart, az első versenynél is minden okoskodó arra tippelt, hogy sorban fognak kidőlni a gépek, aztán mégsem. Az elektromos kategóriával sem volt ez másként, lenyomták és élvezték. Ez a csapat tavaly a Super Socóval ment, és ugyan voltak nehézségeik, de volt olyan benzines csapat, akit inasba tettek – jók voltak, de idén nehezebb dolguk lesz. - Zombi

A tavalyi versenyen nem csak az dőlt el, hogy villanyrobogóval is végig lehet menni a TB24-en, hanem az is, hogy 2019-ben is nevezünk. A VillanyIsten segedelmével be is jutottunk, úgyhogy idén is húzzuk az elektromos ívet a kecsói pályán!

Hangtalanul suhannak, sebességük oltári, ritkán szoktak elesni, és gyakran szoktak dudálni. Így írt rólunk Petőfi Sándor annak idején egy korai versében. Azóta sok idő telt el, de mi mit sem változtunk.

A csapat nagy része tavalyról már ismerős lehet, de csatlakozik hozzánk egy-két új arc is.

Sajtófelelősünk idén is Horváth Tamás, aki tavaly már bizonyította, hogy valóban ő a legmegfelelőbb ember erre a feladatra. Teherautószám gyártja majd a facebook és egyéb médiatartalmakat, hogy aki otthonról követi a versenyt és a csapatot, mindig értesüljön az aktuális történésekről.

A csapatban a versenyző László pozíciót Bódi László veszi át, aki tavaly műszaki felelősként tette oda magát, idén pedig versenyzői babérokra tör. A gokartpályákra második otthonaként tekint. Mióta megtudta, hogy idén versenyző lesz a csapatban, minden szabadidejében MotoGP versenyeket néz, hogy ellesse a mesterektől a profi mozdulatokat. Állítólag írt egy e-mailt is Marc Marquez-nek, hogy szerinte melyikek az ideális ívek a kecskeméti pályán, de még nem kapott választ.

Illés Attila, aki a tavalyi csapat leggyorsabbja, így óriási nyomás nehezedik rá idén, hiszen nemcsak a többi csapat versenyzőivel kell megküzdenie, hanem saját csapattársaival is, hogy ezt a címet megtarthassa! Erre minden esélye meg is van, hiszen idén is lenyomott már pár tesztet az új géppel, és már most megdöntötte a tavalyi legjobbját.

Hogy teljes legyen a kép, megtuningoltuk a csapatot két olyan TB24 újonccal, akik nemcsak hogy imádják a motorokat és a versenyzést, de rettető kiváncsiak is rá, hogy mit tudnak kihozni magukból és egy elektromos robogóból 24 óra alatt.

Erdei Krisztián, az alig 21 éves nádudvari ifjú titán még iskolás se volt mikor motorozni kezdett. 2011-ben kezdte gyorsulási versenyzői pályafutását, az elmúlt négy évben pedig rendre magyar bajnok, úgyhogy bár szemtelenül fiatal, nem ma kezdte, és nem is holnap lesz egy napja. A pályamotorozás és az elektromos motorok viszont még újdonság neki, de ez ne tévesszen meg senkit, biztosan gyorsan felveszi majd a tempót!

Bárdos Roland, 25 éves és szintén messze volt még a nagykorúságtól, mikor először motorra ült. Versenyezni 4 éve kezdett, tavaly az országos gyorsulási bajnokságban 1. helyezett 1000- es kategóriában, stunt ridingban pedig az összetett 6. hely lett az övé. Rendszeresen motorozik utcán is, és bár pályamotorozásban neki sincs még sok tapasztalata, megfertőzte a műfaj, úgyhogy motivációban nála sincs hiány.

Végül, de nem utolsó sorban Németh Zsolt, közismertebb nevén Bogi, aki idén átveszi Bódi Lászlótól a műszaki felelősi stafétát, hogy neki csak a gázkar-csavargatással kelljen foglalkoznia. Bogi fázisceruzával ír és dugvillával eszik, merthogy ő se ma kezdte a villanyszerelő szakmát. Mellesleg meg megszállott Skoda-fanatikus, szóval a járművekhez is konyít egyet s mást, de a műszaki hozzáértésén kívül jó poénokat is várunk tőle, így rajta is nagy lesz a felelősség.

Az idei év azért is nagyon különleges és izgalmas lesz nekünk, mert egy új versenyparipa hátán próbálunk a dobogó tetejére törni, méghozzá egy Trinity Uranus személyében. A gép eddig nagyon jól viselkedik, de egy elektromos robogótól ezt el is várjuk. De most komolyan. Melyik benzines robogó tud olyat, hogy amikor fékezel, benzint tölt vissza az üzemanyagtartályba?

Eredményes felkészülést mindenkinek, a pályán találkozunk!;)

Kedveld őket Facebookon!

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.