Tavaly elgumizták magukat, idén okosabbak lesznek

Csapatbemutatkozó: AMSG Team

2019.06.13. 11:15

Szűk egy év után ismét volt mit ünnepelni, amikor Miki email-éből kiderült, idén is rajtvonalhoz áll a csapat. A tavaly kapott oklevél munkahelyi elhelyezését követő csodálkozó és elismerő (néha lesokkolt) tekintetek és visszajelzések is segítettek eldönteni: a TB24 nem kutyavásár és nem Budán rendezik - kell a folytatás.

Bár tavaly úgy harangoztam be őket, hogy Yamaha Joggal mennek, végül egy Aprilia Sonic-kal álltak rajthoz, és a 22. helyen értek be, de kemény harcban voltak egy jobb poziért, 1 kör választotta el őket a 21. helytől! Az viszont sajnos nem derül ki a bemutatkozóból, hogy végül igaza volt-e Gépátvétel Gábornak azzal kapcsolatban, hogy a gumijuk nem lesz elég a versenyre, és azért csúsztak le a jobb helyről, vagy egészen más történet állt a háttérben?
a2

Ahogy múlt évben, idén is virtuálisan kezdődött és folyik a szervezkedés. A csapatfelállás megváltozott némileg, bár csapatnevünk, mely az első generációs pilótáink nevének kezdőbetűiből rakódik össze - maradt velünk. AM(S)G Sanyi pihenősre vette a figurát, helyette Rejzi (Reisinger Ádám) erősíti a gárdát, aki már tavaly is felmerült, mint pilótajelölt.

Bár korábban már minden csapattagunk rendelkezett pálya(nap) tapasztalattal, rengeteget tanultunk tavaly - mind szervezési, mind technikai téren gyakorlatból és más csapatoktól is. Sokként ért bennünket a 2018-as gépátvétel során, mikor Gábor rákérdezett a színfalak mögötti gumikészleteinkre - mivel az általunk bekészített papucsot (a körülményeket is figyelembe véve) kérészéletűként jellemezte. Emiatt idén kardinális kérdéssé vált a gumi téma - amennyiben anno bevezetik a tervezett email adót, a gumi részleteivel összefüggő technikai mail-thread közterheire valószínűleg ráment volna a csapatunk költségvetése.

Gépátvégel Gábor tavalyi kijelentése után ragadt a kis Aprilia Sonic-unkon a szuperszonik jelző. Lajoska, a szerelőnk ismét nem keveset legózott a hajtáslánccal, hogy harapósabb legyen és kigyorsításnál mihamarabb közelítse a névadó sebességi-szintet. Bízunk benne, hogy mind a tapasztalatok, mind a vérfissítés, csakúgy, mint a gumikérdésbe és hajtásláncba tett invesztmentek pozitív irányba mozdítják a csapatot a tabellán és magabiztosan eredhetünk a nagyfiúk nyomába. :)

A csapat 2019-es felállása:

  • Rejzi
  • Gergő
  • Ákos
  • Miki
  • Sanyi (részmunkaidős sajtós)

Rejzi

35 éves autóipari tesztmérnök vagyok. Motorfanatikus. Manapság leginkább offroadon szeretek motorozni. Egy időben kijárogattunk csapattársaimmal Kakucsi nyílt napokra, utcai supermotokkal. Én voltam a csapatban a NEM KTM-es Husqvarnás. A robogózást habár nagyon praktikusnak tartom, inkább csak a kölcsönzőből ismerem.

Gergő

Szűcs Gergely vagyok, 31 éves okl.villamosmérnök. Édesapám műhelyében nőttem fel, ott kapott el a betegség ami azóta is gyógyíthatatlan. Az autók között érzem magam jól, a motorok között a mennyországban. Ami a kezembe akadt mindennel igyekeztem megbarátkozni, de a nagy szerelem a visítós japán sor4eket illeti. Ezeket azóta is szívesen szeretgetem (MAMI által kiadott papírral alátámasztva) Több mint 10 éve kockáctatok ilyennel utcán, de a pályát sem vetem meg.

Ákos

Kormánymű fejlesztéssel foglalkozó 34 éves villamosmérnök vagyok, gyerekkorom óta autó-motor mániában. Erős a vonzalom az öregebb Mercedes-ek, W124-esek, szívó sorhatos BMW-k és a KTM supermotok, endurok iránt. Azok a gyártók, típusok iránt, amik hallatán a Japán bérenc Gerinél egyből kiég valami, de nekem ez lett felflashelve. Ilyenek és egy felújítás alatt álló Pannónia emésztik fel a szabadidőm. Korábban hobbi szinten pályáztam, de ez az utóbbi években sajnos kiszorult. Találkozunk a pályán!

Miki

36 éves nyomdaipari mérnök. A motorozás gyerekkorban indult Babettával, Simsonnal, egy pár évnyi szünet után pedig KTM supermoto (tehát én is az izgalmasabb európai típusok iránt rajongok). A robogózás viszont kimaradt, pár alkalommal ültem csak rajta, az is már vagy 10 éve. A pályamotorozásban már a tavalyi TotalBike24 előtt is volt tapasztalatom, de akkor még nem 24 órán keresztül és robogóval. :-)

Sajtósunk: Sanyi

39 éves IT rendszermérnök vagyok, két, motorozásért végletekig rajongó 3 és 6 éves kislány édesapja. A motor téma 1990 környékén, 10 éves koromban a német RTL-en futó CHiPs motorosrendőr sorozat által érintett meg először, majd édesapám feltámaszott ősrégi Riga 12-es mopedjén folytatódott. Tizenéves koromban olasz nyaralások során szerettem bele a robogózásba, mely meglepetésemre kizárólag a vezetési élményre redukálódott szemben az otthoni Riga útszéli karbantartási igényeivel (tolsz, vagy szerelsz). Márkahű létemnek megfelelően életem első Yamaha furulyája után motorjaim is a hangvillás cégtől származnak. Idén a 2018-as Totalbike24-en szerzett tapasztalataimmal igyekszem a csapatot segíteni szervezési oldalon, hogy a fiatalság is kibontakozhasson a pályán. :-)

Támogatók:

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.