Mit kell tudni, ha jönnék nézni a Totalbike24-et?
Tudod mit csinálsz a hétvégén? Hőguta? Ugyan már, van annál izgalmasabb tennivaló is.
Kevesebb, mint 24 óra múlva rajtol (június 15-én, 15:00-kor) az év legridegebb versenye Kecskeméten (Google Maps), bár a rideg szót egyre kevésbé merem leírni, ugyanis rekkenő hőség van már most a pályán, még a fák is cseppfolyóssá válnak. 32 csapat indul robogókkal a bajnoki címért - ha megismernéd az indulókat, itt találod a bemutatkozókat, az előzetes esélylatolgatást pedig itt találod.
Mire lehet számítani idén a Totalbike24-en?
Daráló lesz, az már egészen biztos.
Időterv
Június 15.
- 8:00-tól gépátvétel
- 11:00-tól eligazítás
- 12:00-13:30-ig szabadedzés, a rajtsorrend megállapítása
- 15:00-kor rajt
Június 16.
- 15:00-kor leintjük a versenyt- 15:30-tól a motorok ellenőrzése a parc fermé-ben- 17:30-kor eredményhirdetés
Mikor érdemes menni?
Bármikor, de van egy-két időszak, ami valami miatt érdekesebb, mint a többi. Ilyen például a rajt, ami előtt már érezni a feszültséget a levegőben, és hiába próbál mindenki higgadt maradni, az első két óra mindig nagyon kemény, test-test elleni harcra lehet számítani.
Ha úgy van, még egy E-Schwalbét, azaz egy elektromos Schwalbét is ki lehet próbálni, a paddock elején a SEG Automotive táborában lehet próbakörre jelentkezni!

A másik nagyon szép időszak a naplemente: fotózásra a legalkalmasabb, ilyenkor a legjobb a lelátón egy hideg itallal élvezni a csatákat. Ráadásul a lelátóról látni a célegyenes végi szűk visszafordítót, ahol a legtöbb esésre lehet számítani.

Az éjszaka nehezen követhető, viszont addigra elcsendesedik a paddock, a csapatok már kezdenek fáradni - ez viszont főleg versenyzőként nagy élmény, ahogyan villanyfényben átalakul a pálya, és a lehűlő levegővel újra erőre kapnak a robogók.
A hajnalban nem csak a szép fények miatt érdemes felkelni, hanem mert olyankor ideálisak a feltételek egy körrekordhoz: az aszfaltról felszárad a pára, a tapadás hibátlan, de a robogók még nem kezdenek elmelegedni.

És végül ott van a befutó vasárnap délután háromkor, amikor mindenki a pálya széléről biztatja a pilótáját, vagy integet neki, hogy ésszel menjen, már ne kockáztasson.
Gyertek, nézzétek meg a versenyt, ilyet tényleg ritkán látni, ha pedig úgy, van drukkoljatok a Totalbike szerkesztőségi elvonósnégyesének!
Minden idők legerősebb szerkesztőségi kerete
Új robogó, 50%-ban új tagok, de a szellemiség a régi!
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.