Városi sprinter
Szöveges ítélet
50ccm-es robogóról ültem át erre a "fenevadra" hát nagyon megy,főleg egy 50-es után! A motor erős az önsúlyához képest.
130kilóhoz párusol kb 21le és 20nm. Végsebessége úgy 125km/h körül van a 90et kényelmesen utazza.Egészen kiváló a gyorsulása,bármilyen szituációt meg lehet oldani egy kis gázzal.A nyomatékot szépen egyenletesn építi fel,emelkedőkön is gond nélkül viszi a 100-at.Fogyasztása kézfüggő a legalacsonyabb értékem 3.4liter volt igaz ebbe semmilyen nagyobb gáz nem volt,illetve a legtöbb amit sikerült megetettem vele az 5liter volt szinte végig nyélen.Rugózása viszonylag komfortos(legalábbis az előző motoromhoz képest),a hátsó rugóstagot tetszés szerint lehet állítani,100km/h ig biztosan áll az úton a moci.Az ülés puha,jó a párnázása 200km meg se kottyant rajta.Nagyon szeretem városban mert robbanékony,gond nélkül elmegyek a sorok mellett és zöldnél rajtolva nagyon elmaradnak az autósok,illetve aki erősködni próbál az megszégyenül:) persze azért 3000ccm fölötti autóknál azért vigyázni kell.Egyszer fordult elő amikor előrevágtam a sornak nem láttam a legelső autót,bizony egy bmw m6 volt és elég pipa lett,enyhén le is nyomott a tag.A motoromon van egy gyári doboz is,az ülés alatti tárolóval együtt rengeteg cuccot tudok bepakolni,egy kisebb bevásárlásnyi árut el tud nyelni a motor,illetve 2sisak is elfér.Külsejéről;nekem kifejezetten tetszik a forma,sportos benyomást kelt.Van rajta gyári füstszínű plexi ami inkább díszítőelem ként van fennt mintsem szélterelés gyanánt,de azért több mint a semmi.Lábfűtésről annyit hogy nem ér semmit,mire bemelegszik hideg időben a motor addigra meg is érkezett az ember.Ami még megszokást igényel az az üzemanyagszint visszajelző;kb 100-150km-ig meg sem mozdul a mutató utána meg gyorsan elkezd süllyedni.Fékek rendben vannak elöl hátul hidraulikus tárcsa dolgozik,jól adagolható,nagy melegben sem lustulnak el.A motor viszonylag kiforrott,elég sok modellbe szerelik,ebből gondolom h nem lehet rossz ha bele merik tenni pl.:Vespákba,Apriliákba,Malagutikba ugyan ezt a motort.Ha az ember odafigyel a kopó alkatrészek cseréjére nem lesz gond a motorral,nekem sem romlott el rajta még semmi! Olaj csak 1L kell bele full szintetikus 5w40-es ha jól emlékszem,én a gyár által előírt selenia márkájút töltöttem bele kb 4000huf volt.Champion gyertyát kapott illetve cseréltem még rajta olaj és légszűrőt!10ezer forintból meglehet úszni.Márkaszervizbe csak abban az esetben kell vinni,amíg az ember elvégezteti a szervizt a garancia végett. Utána felesleges mert otthon is könnyen el lehet végezni az olajcserét stb és legalább amit az ember saját maga cserélt az valóban ki lett cserélve!
Aki nem szeretne 10l-eket megetetni egy autóval városban,illetve órákat keresgélni parkolót,és füzetni egy csomót a parkolásért(ezzel oda állsz ahová csak akarsz),gyorsan el szeretne jutni Aból B-be olcsón és nem utolsó sorban élvezni szeretné a városi közlekedést,annak nagyon tudom ajánlani ezt a kiváló paripát!
Remélem tudtam segíteni!
Balesetmentes motorozást kívánok mindenkinek!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
magam csináltam,egyszerű a kopó alkatrészek cseréje!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |