A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Runner 200 Vxr 2003 (198)

Runner 200 Vxr 2003 (198) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi sprinter

Szöveges ítélet

50ccm-es robogóról ültem át erre a "fenevadra" hát nagyon megy,főleg egy 50-es után! A motor erős az önsúlyához képest.
130kilóhoz párusol kb 21le és 20nm. Végsebessége úgy 125km/h körül van a 90et kényelmesen utazza.Egészen kiváló a gyorsulása,bármilyen szituációt meg lehet oldani egy kis gázzal.A nyomatékot szépen egyenletesn építi fel,emelkedőkön is gond nélkül viszi a 100-at.Fogyasztása kézfüggő a legalacsonyabb értékem 3.4liter volt igaz ebbe semmilyen nagyobb gáz nem volt,illetve a legtöbb amit sikerült megetettem vele az 5liter volt szinte végig nyélen.Rugózása viszonylag komfortos(legalábbis az előző motoromhoz képest),a hátsó rugóstagot tetszés szerint lehet állítani,100km/h ig biztosan áll az úton a moci.Az ülés puha,jó a párnázása 200km meg se kottyant rajta.Nagyon szeretem városban mert robbanékony,gond nélkül elmegyek a sorok mellett és zöldnél rajtolva nagyon elmaradnak az autósok,illetve aki erősködni próbál az megszégyenül:) persze azért 3000ccm fölötti autóknál azért vigyázni kell.Egyszer fordult elő amikor előrevágtam a sornak nem láttam a legelső autót,bizony egy bmw m6 volt és elég pipa lett,enyhén le is nyomott a tag.A motoromon van egy gyári doboz is,az ülés alatti tárolóval együtt rengeteg cuccot tudok bepakolni,egy kisebb bevásárlásnyi árut el tud nyelni a motor,illetve 2sisak is elfér.Külsejéről;nekem kifejezetten tetszik a forma,sportos benyomást kelt.Van rajta gyári füstszínű plexi ami inkább díszítőelem ként van fennt mintsem szélterelés gyanánt,de azért több mint a semmi.Lábfűtésről annyit hogy nem ér semmit,mire bemelegszik hideg időben a motor addigra meg is érkezett az ember.Ami még megszokást igényel az az üzemanyagszint visszajelző;kb 100-150km-ig meg sem mozdul a mutató utána meg gyorsan elkezd süllyedni.Fékek rendben vannak elöl hátul hidraulikus tárcsa dolgozik,jól adagolható,nagy melegben sem lustulnak el.A motor viszonylag kiforrott,elég sok modellbe szerelik,ebből gondolom h nem lehet rossz ha bele merik tenni pl.:Vespákba,Apriliákba,Malagutikba ugyan ezt a motort.Ha az ember odafigyel a kopó alkatrészek cseréjére nem lesz gond a motorral,nekem sem romlott el rajta még semmi! Olaj csak 1L kell bele full szintetikus 5w40-es ha jól emlékszem,én a gyár által előírt selenia márkájút töltöttem bele kb 4000huf volt.Champion gyertyát kapott illetve cseréltem még rajta olaj és légszűrőt!10ezer forintból meglehet úszni.Márkaszervizbe csak abban az esetben kell vinni,amíg az ember elvégezteti a szervizt a garancia végett. Utána felesleges mert otthon is könnyen el lehet végezni az olajcserét stb és legalább amit az ember saját maga cserélt az valóban ki lett cserélve!
Aki nem szeretne 10l-eket megetetni egy autóval városban,illetve órákat keresgélni parkolót,és füzetni egy csomót a parkolásért(ezzel oda állsz ahová csak akarsz),gyorsan el szeretne jutni Aból B-be olcsón és nem utolsó sorban élvezni szeretné a városi közlekedést,annak nagyon tudom ajánlani ezt a kiváló paripát!
Remélem tudtam segíteni!
Balesetmentes motorozást kívánok mindenkinek!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

magam csináltam,egyszerű a kopó alkatrészek cseréje!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A dögös imádnivaló

Runner 50 Sp 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2000   -

A robogók királya!

Runner 125 Vx 2006 (124) - 2005
2008.01.19 2000   -

A sárga kacsa

Stalker - 2006
2013.10.21 6000   -

A tökéletes városi jármű

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.09.26 10000   -

Anyád demizsonnal!!!

RC 125 Top Rally - 1990
2012.05.07 0   -

Az igazi élményrobogó

Runner 50 SP - 2004
2010.10.18 15000   -

Az olasz remekmű

Runner 50 PJ - 0
2010.12.31 1500   4,0

Az én sportos robim

Runner 50 Sp 2006 (49) - 1997
2008.06.16 1800   -

Bajnok

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.08.20 2000   -

Csalódás

Nexus 500 - 2009
2010.06.09 1000   -

Cuore sportivo - ekg szükséges

Runner 125 Vx 2006 (124) - 1999
1999.11.30 4000   -

Design és technika

Runner 50PJ - 2008
2011.05.16 2000   -

Drágaság !

Rc 600 1989 (554) - 1991
2008.03.30 1500   -

Elsö a szerviz!!

Nexus 500 2006 (460) - 2004
2009.06.21 0   -

Első lépések

Runner 200 Vxr 2003 (198) - 2004
2008.06.26 300   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5